obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Geen adsl en geen telefoon
makrolon
Hallo,

Eergister kwam ik rond 6 uur thuis en ik vernam dat ik geen intenet en telefoon meer had.
Mijn Modem (davolink dv201amr) Kniperde de STS lampje groen en het adsl lampje bleef rood branden.
Heb de modem uit gedaan en gereset maar dit had geen enkel resultaat.Toen tele2 maar even gebelt Alles gedaan wat ze vroeg maar gee resutaat.Nou moet ik wachten tot de technische dienst mij gaat bellen (4 werkdagen)..

Nou heeft mijn buurman toevallig ook tele2 internet en dezelfde modem.Dus wat dacht ik laat ik zijn modem maar eens proberen want daar werkte alles goed.zo gezegd zo gedaan en het resultaat. NIKS lampjes bleven het zelfde ook op zijn modem. Toen heb ik gedacht zal er een breuk in de kabels zijn? De kabels vervangen maar helaas geen resultaat.

Mijn vraag is nu waar kan dit aan liggen neem aan een foutje bij TELE2.heeft iemand hier ervaring mee en wat ik kan gaan verwachten.

Groeten Marco van Tongeren VeendamShock
 
makrolon
Tevens kan mijn comp. mijn modem niet meer vinden
 
Bill
bij je eerste bericht dacht ik aan een storing in de telefooncentrale. Bij je tweede bericht denk ik dat het modem overleden is.

Toch even wachten op de technische dienst.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen adsl en geen telefoon', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 8 25 feb 2016
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 37 21 okt 2015
Geen internet bij toevoegen tv dienst Algemeen : 3 12 okt 2015
Geen internet op Vista laptop Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 11 feb 2015
Advertentie