obey-robots.txt
04 December 2016, 00:49
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de mobiele telefonie.
 Onderwerp afdrukken

NIet kloppende rekeningen!!!

replay35
Hallo,

Een jaar geleden hadden we een Tele2 mobiel abbonoment voor 10 euro per maand..
Mijn oom, en een vriend van me hadden precies hetzelfde abbonoment..

Ik kreeg toren hoge rekeningen! Er klopte niet eens iets van.. er stonden nummers die ik niet gebeld had.. Ik zou zelfs na de fillepijnen hebben gebeld? Nou echt niet.. Ik heb alles na getrokken maar ik heb niet naar de fillepijnen gebeld.. Me rekeningen kwamen uit tussen de 30 en 120 euro! ...

Vriend van mij, met het zelfde abbonoment had het zelfde. Hij zat in de les naast me.. telefoon in zijn zak.. Krijgt die de rekening paar weken later.. staat er dat die op dat tijdstip naar de SEXLIJN gebeld had...

Wij weigeren de rekening te betalen want er klopt gewoon niks van.. Wij hebben boos gebeld naar Tele2 en zeggen heel simpel; Het is uw word tegen die van de computer u moet gewoon betalen.. Me vader heeft een brief geschreven, 3 maanden /4 maanden geleden.. Maar nee, niks terug.. Staat er net een mannetje aan de deur dat de rekening moet worden betaald. Me vader zegt dat die een brief heeft geschreven.. We hebben ons wel afgemeld..

Maar wie weet wat we hier tegen kunnen doen?

Bedankt!!
 
HB1984
Verzoek een medewerker om dit uit te laten zoeken. Volgens mij mag het niet zo zijn dat er niks aan gedaan kan worden...
 
Prikkebeen
Zo, daar ben ik weer... Ik was er vrijwel van overtuigd dat de fout inzake de hoge rekeningen eindelijk rechtgezet was door Tele2 (zie mijn berichten hier).

Na een aantal telefoontjes over en weer gaf Tele2 uiteindelijk toe dat degene die verantwoordelijk was voor het invoeren van de gegevens betreffende mijn abonnement per ongeluk het verkeerde abonnement heeft ingevoerd, terwijl ik toch echt duidelijk aan had gegeven dat het bestaande abonnement overgezet diende te worden op mijn naam. Dat bestaande abonnement is al sinds eind 2004 vanaf de eerste dag het Familie & Vrienden Voordeel abonnement. Een ander abonnement heb ik nooit gehad bij Tele2. Je belt dan tussen 19.00 en 08.00 en in het weekend naar alle vaste nummers en Tele2 mobiele nummers voor slechts het starttarief van 7 ct per gesprek.

Mijn mond viel dus open van verbazing bij het zien van mijn rekening. Daar klopte totaal niets van! Ik belde nu met mijn vriendin die 12 km bij me vandaan woont voor absurde bedragen i.p.v. de 7 cent per gesprek zoals ik al een aantal jaren gewend ben met mijn abonnement.

Zie hier een screenshot van de gesprekskosten:

http://i49.tinypi...jg8as8.jpg
Om misbruik door zieke geesten te voorkomen heb ik in alle screenshots gevoelige informatie en de door mij gebelde nummers gedeeltelijk zwart gemaakt.

De belkosten resulteerden uiteindelijk in deze factuur:

http://i50.tinypi...qlejdk.jpg

Tele2 gaf toe dat de fout bij hen lag en de facturen zouden worden herzien. Zoals gezegd ging ik er van uit dat uiteindelijk alles opgelost was.

MAAR... wie schetst mijn verbazing toen ik op dinsdag 5 januari (gezien dit tijdstip dus gisteren) het volgende in mijn mailbox vond:

http://i47.tinypi...eojeyu.jpg

Na ingelogd te hebben op de site van Intrum Justitia blijkt dat het om het bedrag van €207,18 gaat waarvan Tele2 zelf nota bene toegaf dat het niet klopte omdat zij een fout hadden gemaakt:
http://i49.tinypi...quptnl.jpg

Natuurlijk ga ik die vordering niet betalen! Slaap lekker verder Tele2, zo zullen jullie je klanten wel houden... Ik geef het op en heb Intrum Justitia gemaild dat zij het maar met jullie uit moeten zoeken. Ik ga daar m'n kostbare tijd niet meer aan verspillen. Frown


Gewijzigd door Prikkebeen op 06 januari 2010, 00:38
Over met de liefde! Angry
 
cornfed
Nee, die rekening van het incasso bureau hoef je inderdaad niet te betalen.
Het incasso bureau werkt voor Tele2. Zij zijn afhankelijk van de informatie van Tele2.
Ik zou toch contact opnemen met Tele2 zelf. Zij zijn ook de enige die het incasso bureau weer terug kunnen fluiten.


Ik zou wel een aangetekende brief schrijven.
Stel daar alles in wat gebeurd is en vraag Tele2 om nu definitief alles op orde te brengen.
Dan heb je altijd een bewijs voor de rechter dat het aan jou nooit gelegen heeft.
Anders is het altijd jouw woord tegen hun woord.
Gewijzigd door cornfed op 06 januari 2010, 00:49
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Prikkebeen

Het incasso bureau werkt voor Tele2. Zij zijn afhankelijk van de informatie van Tele2.

Dan moet ik Tele2 dus gaan vertellen wat ze op 15 oktober vorig jaar zelf al bevestigd hebben: dat ze een fout hebben gemaakt...

Ik zou wel een aangetekende brief schrijven. Dan heb je altijd een bewijs voor de rechter dat het aan jou nooit gelegen heeft.

Ongelofelijk dat ik moet gaan bewijzen dat zij een fout hebben gemaakt die ze zelf toe hebben gegeven...
Voordeel is dat ik meteen mijn vordering op Tele2 (de gemaakte kosten) bij kan sluiten. Smile

Gewijzigd door Prikkebeen op 06 januari 2010, 01:43
Over met de liefde! Angry
 
cornfed
Je reactie is begrijpelijk. Maar eigenlijk doe je zo een brief schrijven voor jezelf. De enig die iets aan die brief heeft ben jij.
Zover ik begrepen heb, is er alleen telefonisch toezeggingen gedaan door Tele2.

Stel Tele2 ook in gebreke.
Als ze de zaken niet oplossen in een redelijke termijn, kan je ontbinding van je contract vragen.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Tele2 Webcare
Geachte Prikkebeen

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Graag zou ik u ook willen vragen om uw gebruikersnaam en eventueel de link naar dit topic toe te voegen aan de e-mail. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'NIet kloppende rekeningen!!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen 4 11 oktober 2016, 14:06
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. 16 06 september 2016, 10:12
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten 2 21 augustus 2016, 10:07
Verbindingsproblemen Playstation. [Niet PSN] Storing 3 15 mei 2016, 14:16
Mijn vraag is heel simpel kan ik nu wel of niet portforwarden Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 19 07 februari 2016, 00:26
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill01:45:57
| abmg10:19:13
| Gilex13:27:52
| enzo 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?