obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
klapperlijn, maar geen klapperlijn
Tall
Hi there!

Ik heb het volgende probleem. Mijn modem kan geen telefoonverbinding meer maken en start daardoor (?) steeds opnieuw op. Ik heb de klantenservice gebeld en die hebben een KPN monteur langsgestuurd. Die heeft van alles gemeten en kwam tot de conclusie dat de bekabeling helemaal in orde is. Vervolgens overal weer achteraan gebeld en gehoord dat mijn probleem nu bij het hoofdkantoor ligt (wat voor mij gewoon weer 2 dagen extra wachten betekent!).

Het komt erop neer dat ik 10 seconden internet heb, dan weer 10 seconden niet en ga zo maar door. Shock

Herkent iemand dat probleem? Ik vraag me af of het niet aan het modem zelf ligt......
 
Marcello
Modem al gereset? Harde reset uitgevoerd dmv knopje aan de achterzijde 10 sec indrukken (factory defaults)?
 
jantjebeton
Heb je inmiddels iets van Tele2 gehoord?
 
Marcello
Het blijft "verdacht" stil !! Grin
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'klapperlijn, maar geen klapperlijn', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 37 21 okt 2015
Geen internet bij toevoegen tv dienst Algemeen : 3 12 okt 2015
Geen internet op Vista laptop Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 11 feb 2015
Geen HD? TV diensten : 1 22 okt 2014
Advertentie