obey-robots.txt
10 December 2016, 17:31
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken

Bevindingen

Jan K
Hallo allemaal, Ik ben van plan om over te gaan naar tele2 compleet met tv. Graag zou ik via dit forum jullie bevindingen willen horen. Het valt me op dat er veel meldingen zijn van storingen e.d. maar ik zou graag reacties zien van de kwaliteit van internet, telefonie en tv. Ik zie jullie reacties tegemoet.

Groetjes, Jan Kazius
Gewijzigd door Jan K op 12 november 2006, 12:09

Bill
Het is afhankelijk van de afstand tot de telefooncentrale. Hoe groter de afstand des te minder bandbreedte je hebt. Om fatsoenlijk te kunnen internetten, telefoneren en tv te kijken via je adsl aansluiting is een minimum van 8 megabit vereist. Kijk dus eens >>hier<<
Bill

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Bill
snelheid vs afstand adsl2+

Bill

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Jan K
Ik bedoel meer de kwaliteit van het beeld, veel of weinig storingen e.d.Wink

Bill
Weinig mensen met ervaring! Sad
Bill

Jan K
Bill schreef:
Weinig mensen met ervaring! Sad

Maar het is toch wel te zien of het beeld goed is, of er veel storingen zijn enzovoort. Wink

RSIEMENS
HOI,

MIJN BEVINDINGEN ZIJN GOED ,HET BEELD OP MIJN JVC 102 LCD ZIJN INDERDAAD MOOIER DAN VIA DE OUDE KABEL.
EN IK HEB ER GEEN VERSTERKER BIJ NODIG BIJ UPC (IK DACHT MOOI BEELD) MAAR TOEN DIG. TV

IK ZAG IN DEZE KORTE TIJD (2x ONG O,3 SEC ) BLOKJES VORMEN (IETS WAT EEN COLLEGA VAN MIJ MET UPC OOK HAD).

IK HEB HEM MAAR 2 UUR AAN GEHAD VANWEGE AANKOMENDE VERHUIZING.(GAUW WEER TERUG IN DE DOOS)
IK PROBEER HEM ZEKER NOG EENS(1/2 JR GRATIS TEST)

MAAR NU IK DIT ALLEMAAL WEET DAT IK OOK BLOKJES KAN KRIJGEN WIL IK NOG EVEN WACHTEN (DE PRIJS IS REDELIJK) MAAR IK MEERDERE TV'S IN HUIS EN DEZE ZIJN MAAR KLEIN...

DUS IS UPC NOG EVEN VOORDELIGER IPV ALLEMAAL NIEUWE DECODERS TE KOPEN.

IK GA 15 JAN VERHUIZEN DUS NA DIE TIJD LAAT IK HET NOG WEL WETEN.

GROETEN VOOR DE GENE DIE ER IETS AAN HADDEN.

Sandor
Die van mij zijn ook goed. Met storingen heb ik nog niks te maken gehad. ( 5 maanden) Wink

De kwaliteit van het beeld vind ik persoonlijk nog wat minder, maar beter dan wat het eerst wasGrin

soms heb ik iets te hoge verwachtingenFrown:p

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bevindingen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill< 5 mins
| abmg01:14:53
| Gilex06:04:06
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?