obey-robots.txt
03 December 2016, 14:34
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

geen/slechte telefoonverbinding wel internet

Beardie
Ik heb sinds vorige week een slechte of helemaal geen telefoonverbinding. Wanneer er toevallig wel verbinding is, valt deze na 2-3 minuten weg en hoor ik mezelf door de telefoon alsook de geluiden in de woonkamer komen dan via de telefoon door. Vervolgens krijg ik geen verbinding meer.
Het lampje (inet) op de modem gaat van groen naar rood als de verbinding weg is gevallen. Mijn internet verbinding werkt wel, al heb ik wel het idee dat deze ook erg traag is.
Volgens tele2 is hier geen storing,
Wie weet wat ik hieraan kan doen?????

Marcello
Hoi Beardie ! Wat voor abo heb je? Heb je al een speedtest geprobeerd om je snelheid te meten? Het rode INET-lampje betekend dat je internet het niet doet, dus het lijkt of de telefoon/voip je gehele dsl-lijn onderuit drukt !! Heel wat vragen, maar we gaan door: al een harde reset geprobeerd (knopje achterop modem 30sec ingedrukt houden en modem restarten.)? en wat voor regio zit je?

Beardie
Hoi Marcello. Ik ben niet zo thuis in deze technische dingen. Ik zou niet weten hoe je een speedtest moet doen. Het enige dat ik weet is hoe een harde reset moet doen en dat heb ik al verschillende keren gedaan. mijn abo is tele2 compleet en de regio 045.

Marcello
browser openen en www.speedtest.net invoeren. dan een lokatie uitzoeken (wordt meestal aangegeven middels een gele piramide) en deze aanklikken, hierna wordt de snelheidstest uitgevoerd en na afloop krijg je een plaatje zoals dit te zien:314215198

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen/slechte telefoonverbinding wel internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Internet ineens te traag voor tv Snelheid 2 09 januari 2016, 18:13
Savonds traag internet Snelheid 8 04 januari 2016, 17:45
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 37 21 oktober 2015, 16:40
Geen internet bij toevoegen tv dienst Algemeen 3 12 oktober 2015, 14:03
Veel stiringen en traag internet Tele2 Klacht over Tele2 5 10 september 2015, 23:54
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| abmg< 5 mins
| Gilex03:13:33
| Bill04:25:09
| enzo 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?