obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
geen/slechte telefoonverbinding wel internet
Beardie
Ik heb sinds vorige week een slechte of helemaal geen telefoonverbinding. Wanneer er toevallig wel verbinding is, valt deze na 2-3 minuten weg en hoor ik mezelf door de telefoon alsook de geluiden in de woonkamer komen dan via de telefoon door. Vervolgens krijg ik geen verbinding meer.
Het lampje (inet) op de modem gaat van groen naar rood als de verbinding weg is gevallen. Mijn internet verbinding werkt wel, al heb ik wel het idee dat deze ook erg traag is.
Volgens tele2 is hier geen storing,
Wie weet wat ik hieraan kan doen?????
 
Marcello
Hoi Beardie ! Wat voor abo heb je? Heb je al een speedtest geprobeerd om je snelheid te meten? Het rode INET-lampje betekend dat je internet het niet doet, dus het lijkt of de telefoon/voip je gehele dsl-lijn onderuit drukt !! Heel wat vragen, maar we gaan door: al een harde reset geprobeerd (knopje achterop modem 30sec ingedrukt houden en modem restarten.)? en wat voor regio zit je?
 
Beardie
Hoi Marcello. Ik ben niet zo thuis in deze technische dingen. Ik zou niet weten hoe je een speedtest moet doen. Het enige dat ik weet is hoe een harde reset moet doen en dat heb ik al verschillende keren gedaan. mijn abo is tele2 compleet en de regio 045.

 
Marcello
browser openen en www.speedtest.net invoeren. dan een lokatie uitzoeken (wordt meestal aangegeven middels een gele piramide) en deze aanklikken, hierna wordt de snelheidstest uitgevoerd en na afloop krijg je een plaatje zoals dit te zien:314215198
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen/slechte telefoonverbinding wel internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan Tele2 Internet beveiligingspakket : 2 22 nov 2018
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Internet ineens te traag voor tv Snelheid : 2 09 jan 2016
Savonds traag internet Snelheid : 8 04 jan 2016
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 37 21 okt 2015
Advertentie