obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met bellen via internet voip telefonie.
 Onderwerp afdrukken
onregelmatige kiestoon
johnic
Hallo,

Sinds gisteren hebben wij een onregelmatige kiestoon.
dit kwam omdat een van de kinderen op een paar toetsen heeft gedrukt. Het lijkt alsof de telefoon is doorgeschakeld maar dit niet het geval. Wij hebben een philips detc 215 en ik ben alle mogelijke functies langs gegaan maar ik kan het maar niet vinden. Ik heb ook de modum gereset maar dit hielp ook niet.
Weet iemand wat dit betekent, ik hoop niet dat dit kwaad kan

Johan
 
Wout
Kun je de batterijen/accu's uit je telefoon verwijderen? Haal die er eens een minuutje uit. Wel kans dat je telefoonboek weg is.
 
Phlar
Hier ook een gevalletje van een snelle kiestoon. voicemail berichten geluisterd en vcm uitgeschakeld. Doorschakelingen gechecked, maar helaas.
Dit was niet vanaf het begin. We kunnen ook gewoon bellen/tv/internet, maar het is gewoon irritant. kan iemand helpen??
 
kobus1960
Kan geen kwaad, heb het vaker gehoord bij Tele2 klanten met oudere modems.
Alle functies werken verder wel, alleen die morse kiestoon.
Komt bij comtrend modems niet meer voor als het goed is.
Irritant is het, dat wel.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Tele2 Webcare
Geachte Phlar,

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Graag zou ik u ook willen vragen om uw gebruikersnaam en eventueel de link naar dit topic toe te voegen aan de e-mail. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2
 
stroom
Hoi,

ik had hetzelfde probleem, sinds ik via tele2 belde een onregelmatige kiestoon:
het blijkt dat de voicemail automatisch is geactiveerd en de onderbroken kiestoon is een teken dat je een voicemail bericht hebt. Als je de berichten verwijdert, heb je weer een gewone kiestoon.


Hieronder de procedure om te voicemail uit te schakelen:

Uit ons gesprek heb ik begrepen dat u de voicemail wilt uitschakelen. Om uw voicemail uit te schakelen moet u eerst de berichten uit de voicemailbox verwijderen. U voert hiervoor de volgende stappen uit:


- Bel 1233 vanaf uw vaste Tele2-telefoon.
- Vervolgens word er gevraagd om uw pincode: deze is standaard
0000.
- Verwijder via het keuzemenu de voicemailberichten.


Vervolgens kunnen er 3 codes op het telefoontoestel ingetoetst te worden. Per code gaat kunt u de volgende stappen volgen:

Voicemail bij ingesprek verwijderen

- Neem de hoorn van de haak
- Wacht tot u een kiestoon hoort
- Toets de code #67# in
- Wacht 20 seconden
- Verbreek de verbinding

Voicemail bij geen gehoor verwijderen

- Neem de hoorn van de haak
- Wacht tot u een kiestoon hoort
- Toets de code #61# in
- Wacht 20 seconden
- Verbreek de verbinding

Doorschakelen bij elk gesprek verwijderen

- Neem de hoorn van de haak
- Wacht tot u een kiestoon hoort
- Toets de code #21# in
- Wacht 20 seconden
- Verbreek de verbinding

Hiermee is de voicemail volledig verwijderd.
Gewijzigd door stroom op 06 maart 2010, 23:16
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'onregelmatige kiestoon', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Onregelmatige kiestoon, niet kunnen bellen enz... Tele2 vaste telefonie via internet (VOIP) : 9 21 jun 2011
Probleem onderbroken kiestoon ineens opgelost Tele2 vaste telefonie via internet (VOIP) : 2 24 mrt 2011
Onregelamtige kiestoon Tele2 vaste telefonie via internet (VOIP) : 3 06 dec 2010
geen telefoon (geen kiestoon), wel internet Tele2 vaste telefonie via internet (VOIP) : 12 27 sep 2010
Onregelmatige Facturatie Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 5 09 jun 2010
Advertentie