obey-robots.txt
04 December 2016, 23:25
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met bellen via internet voip telefonie.
 Onderwerp afdrukken

onregelmatige kiestoon

johnic
Hallo,

Sinds gisteren hebben wij een onregelmatige kiestoon.
dit kwam omdat een van de kinderen op een paar toetsen heeft gedrukt. Het lijkt alsof de telefoon is doorgeschakeld maar dit niet het geval. Wij hebben een philips detc 215 en ik ben alle mogelijke functies langs gegaan maar ik kan het maar niet vinden. Ik heb ook de modum gereset maar dit hielp ook niet.
Weet iemand wat dit betekent, ik hoop niet dat dit kwaad kan

Johan
 
Wout
Kun je de batterijen/accu's uit je telefoon verwijderen? Haal die er eens een minuutje uit. Wel kans dat je telefoonboek weg is.
 
dijk
Wat gebeurt er als je een andere (oude) telefoon aan sluit in plaats van de dect? Je kunt zo uitsluiten of het in de tele2 modem of in de dect zit.
Als het in de tele2 zit: voicemailbericht ontvangen of doorschakeling actief.
Kun je wel gebeld worden?
 
Phlar
Hier ook een gevalletje van een snelle kiestoon. voicemail berichten geluisterd en vcm uitgeschakeld. Doorschakelingen gechecked, maar helaas.
Dit was niet vanaf het begin. We kunnen ook gewoon bellen/tv/internet, maar het is gewoon irritant. kan iemand helpen??
 
kobus1960
Kan geen kwaad, heb het vaker gehoord bij Tele2 klanten met oudere modems.
Alle functies werken verder wel, alleen die morse kiestoon.
Komt bij comtrend modems niet meer voor als het goed is.
Irritant is het, dat wel.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Tele2 Webcare
Geachte Phlar,

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Graag zou ik u ook willen vragen om uw gebruikersnaam en eventueel de link naar dit topic toe te voegen aan de e-mail. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2
 
stroom
Hoi,

ik had hetzelfde probleem, sinds ik via tele2 belde een onregelmatige kiestoon:
het blijkt dat de voicemail automatisch is geactiveerd en de onderbroken kiestoon is een teken dat je een voicemail bericht hebt. Als je de berichten verwijdert, heb je weer een gewone kiestoon.


Hieronder de procedure om te voicemail uit te schakelen:

Uit ons gesprek heb ik begrepen dat u de voicemail wilt uitschakelen. Om uw voicemail uit te schakelen moet u eerst de berichten uit de voicemailbox verwijderen. U voert hiervoor de volgende stappen uit:


- Bel 1233 vanaf uw vaste Tele2-telefoon.
- Vervolgens word er gevraagd om uw pincode: deze is standaard
0000.
- Verwijder via het keuzemenu de voicemailberichten.


Vervolgens kunnen er 3 codes op het telefoontoestel ingetoetst te worden. Per code gaat kunt u de volgende stappen volgen:

Voicemail bij ingesprek verwijderen

- Neem de hoorn van de haak
- Wacht tot u een kiestoon hoort
- Toets de code #67# in
- Wacht 20 seconden
- Verbreek de verbinding

Voicemail bij geen gehoor verwijderen

- Neem de hoorn van de haak
- Wacht tot u een kiestoon hoort
- Toets de code #61# in
- Wacht 20 seconden
- Verbreek de verbinding

Doorschakelen bij elk gesprek verwijderen

- Neem de hoorn van de haak
- Wacht tot u een kiestoon hoort
- Toets de code #21# in
- Wacht 20 seconden
- Verbreek de verbinding

Hiermee is de voicemail volledig verwijderd.
Gewijzigd door stroom op 06 maart 2010, 23:16
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'onregelmatige kiestoon', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Onregelmatige kiestoon, niet kunnen bellen enz... Tele2 vaste telefonie via internet (VOIP) 9 21 juni 2011, 22:50
Probleem onderbroken kiestoon ineens opgelost Tele2 vaste telefonie via internet (VOIP) 2 24 maart 2011, 19:21
Onregelamtige kiestoon Tele2 vaste telefonie via internet (VOIP) 3 06 december 2010, 14:51
geen telefoon (geen kiestoon), wel internet Tele2 vaste telefonie via internet (VOIP) 12 27 september 2010, 11:36
Onregelmatige Facturatie Tele2 mobiele telefonie (GSM) 5 09 juni 2010, 08:36
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill03:14:13
| Gilex12:07:36
| abmg 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?