obey-robots.txt
07 December 2016, 17:17
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken

opleveringsprobleem tele2

westsidestor
hallo,

Ik heb hier zelf de nodige opleverproblemen met tele2.
ik heb op 5 juli 2008 via internet het tele 4mb + telefonie aangevraagd. De oplevering zou 2 augustus 2008 zijn, maar tele2
had vergeten de huisnummertoevoeging te vermelden.
Op zich geen ramp, maar de oplevering werd 2 weken uitgesteld naar 18 augustus 2008, het modem zou in week 33 geleverd worden.
Maar het modem is nog niet aangekomen, dus heb ik even gebeld met de helpdesk van tele2.
Schijnt dat ze weer vergeten zijn de huisnummertoevoeging toe te voegen in hun systeem en ook het modem waren ze vergeten te bestellen bij
de modempartner.

Mijn vraag , kan ik het contract met tele2 ontbinden, of moet ik wachten tot ze leveren?
Gewijzigd door westsidestor op 18 augustus 2008, 20:26

Bill
Helaas is je respijtperiode (bedenktijd) voorbij. Het met behulp van rechtsbijstand op wanprestatie gooien om er zo vanaf te komen heeft denk ik wel kans van slagen.
Bill

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

cornfed
Je kan zeker van Tele2 af. Als er geen internet geleverd wordt, is er ook geen sprake van een contract met Tele2.

Maar het zal wel een lange weg worden. Je zult alles aangetekend op papier moeten zetten en een lange adem moeten hebben.

Lijkt me het beste om toch nog even te wachten op je router.
Is de weg van de minste weerstand.

angelique
Ikzelf zit vanaf 8 augustus (nadat we gillend zijn weggelopen bij Alice) te wachten op de aansluiting van Tele2. Gisteren eindelijk modem ontvangen. Internet werkt nu, telefoon helaas nog niet. Ik zou binnen 20 werkdagen worden teruggebeld met de zoveelste afdeling Shock
Ik word helemaal gestoord van die internetproviders Angry

hexx
Ik krijg steeds en berichtje dat alles loopt zo als het moet alleen mijn status verandert niet en de oplevering is op 1-9-2008 ,alleen heb ik nog geen modem !!!23 en 28 -8-2008 een bericht gestuurd naar de helpdesk maar tot heden geen reactie en op 29-8-2008 maar gebeld en toen zeiden ze dat een modem opsturen maar of ik internet heb wist hij niet!!@! op 30-8-2008 krijg ik weer een berichtje dat maandag de oplevering plaatst vind alleen ik hen nog geen modem heelemaal niets .SadSad
Ik heb spijt van dat ik over gestapt ben en die goede status bij de consumenetenbond hebben ze volgens mij gekocht.AngryAngry

Tellie
Dat schijnt gebruikelijk en bekend te zijn bij Tele2, dat er haperingen zijn met de modem-aflevering. 'Alles' kan je checken w.b. de 'voortgang', behalve of het modem verstuurd is. Ik ontving het ook niet binnen de afgesproken termijn. Helpdesk gebeld. Dat gebeurt wel vaker, zei men daar. De verzending geschiedt door een extern bedrijf, waar zij blijkbaar geen controle over hebben. En het zou binnen 5 dagen (alsnog?) opgestuurd worden. Inderdaad, binnen 3 dagen ontving ik het modem-pakket.
Enkele dagen later ontving ik wederom een modem van Tele2.... Het vreemde is ook, dat je niet hoeft te tekenen voor ontvangst.

Qrius
Ik heb 1 september het complete pakket besteld bij tele2, internet, tv en telefoon..streef datum is 6 oktober (vandaag dus).

Contact gehad met de helpdesk (Via chat is wel een pluspunt van tele2).
Toen kreeg ik te horen dat er een probleem is het met leveren van het modem, ze zijn niet meer op voorraad bij het bedrijf..

Als je zo succesvol bent, en zoveel aanmelding krijg omdat je goede prijzen/acties heb dan zorg je toch dat je voldoende op vooraard heb?

Maar goed inmiddels zijn we dus een maand en 1 a 2 weken verder voordat ik eigenlijk mijn pakket hopelijk binnen ga krijgen...

We wachten af....
Heb je verbinding ?? halloo ?

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'opleveringsprobleem tele2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen 4 11 oktober 2016, 14:06
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten 2 21 augustus 2016, 10:07
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen 2 08 augustus 2016, 12:58
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 8 25 februari 2016, 00:39
Bereikbaarheid klantenservice@tele2.com OFFLINE? Klacht over Tele2 3 20 februari 2016, 13:24
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill05:18:54
| Gilex10:05:18
| abmg20:39:45
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?