obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met bellen via internet voip telefonie.
 Onderwerp afdrukken
Tele2 vergeet nummerportering
sava
Het is eindelijk goed gekomen echter er is weer een probleem!! nu heb ik mijn oude nummer wel terug maar nog steeds kunnen een aantal mensen ons niet bereiken!! ze krijgen een bezet toon. dit terwijl wij niet aan het bellen zijn. ook kunnen wij soms een klant niet bereiken. ( krijgen dan een bezet toon). geprobeerd met de gsm en dan gaat de telefoon gewoon over bij de ander.

ga maar weer eens bellen wat er NU weer aan de hand is.Angry
Gewijzigd door sava op 07 september 2008, 23:39
 
loudness
Sterke nog gelderw
Tele2 heeft zelfs het recht om het pakket op te zeggen en dan de resterende bedragen van je contract gewoon in rekening te brengen
aangezien je een particulieren pakket niet voor zakelijk mag gebruiken.
Dit staat ook in de algemene voorwaarden.
 
Braamse
Wij zijn over van Planet naar Tele2 compleet sinds 19 september 2008.
Ik ontving het modem op tijd, maar in de begeleidende brief stond dat mijn nummer niet overgenomen zou worden.
Ik heb gebeld; ze beloofden mijn oude nummer over te nemen, maar dat ging 5 werkdagen duren.
Inmiddels is het 26 september, mijn tijdelijke nummer werkt niet en volgens Tele2 gaat dat nog twee weken duren want ze hebben een storing.
Ook mijn oude nummer kunnen ze in die tussentijd niet overnemen.
Internetten kan ik wel, maar bellen dus niet.
Volgens mij zegt dit iets over de kwaliteit ven de organisatie van Tele2.
Ik ben wel erg benieuwd wat hier van terecht gaat komen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 vergeet nummerportering', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie