obey-robots.txt
04 December 2016, 00:53
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL
 Onderwerp afdrukken

traag down en upload

droopy
volgens de provider zou ik 4mb/sec moeten kunnen down en uploaden.
dat haden ze me beloofd toen içk een abo nam
ik heb de all in genomen (belgie)
maar als ik zie is dat maar 131.91 KB/sec. en max upload maar 40kb/s en dat vind ik weinig.
ik heb al verschillende maal aan de support gehangen en krijg maar steeds te horen dat daar alles inorde is.
wat vinden jullie daarvan?????

Bill
Je download zou toch tussen de 400 en 500 Kilobytes per seconde moeten zitten.Frown

Wel kun je eens checken of je erg ver van de telefoon centrale afzit. Post je bevindingen eens.

Verder kun je tcpipoptimizer proberen!

Zie daarvoor de weblinks of --> klik hier! <--

De link van speedguide moet je dan nemen.

Voordat je met dit programma je verbinding optimaliseert de back-up optie gebruiken, om je instellingen te bewaren.

Doe een speedtest voor optimalisatie en na optimalisatie. Ik hoop dat je verbinding verbetert. Cool

Ben benieuwd naar je bevindingen.
Gewijzigd door Bill op 25 november 2006, 13:20
Bill

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

droopy
ik heb de test gedaan en geeft 1.07mbps en 136,4kb/sec upload
daarna is is het 1.14mbps en 145,57kb upload.
maar blijft voor de rest hetzelfde max upload 40kb/sec.
ik gebruik al eens uTorrent en haal niet meer als 40 en de firewal is uit en heb de poorten open dus daar ligt het niet aan
mvg droopy

Sandor
Beste droopy,

Klik www.speedtest.nl om je download/upload snelheid te testen.

Bij het downloaden van bijv. torrents is het zowat normaal dat je niet je volle snelheid haalt. Hier gaat het namelijk om hoeveel mensen dat bestand delen(seeders). Wanneer dit er niet veel zijn, zal je download snelheid ook niet al te hoog oplopen.
Gewijzigd door Sandor op 20 december 2006, 11:27

Sandor
gouwenaar schreef:
Hallo,

Mijn persoonlijke ervaring is dat ik niet blind moet staren op wat speedtest.nl presenteert. Eerst had ik onder Windows volgens speedtest.nl een downloadsnelheid van 300k/s, even later Linux gereboot, en kwam zomaar op 1Mbyte/s bij het downloaden van wat forse patches. En later haalde ik 1.5 Mbyte/s, wat overeenkomt met de lijnsnelheid van 15 Mbit die het modem voor de firmware upgrade aangaf.

Deze tests zijn natuurlijk niet zonder meer te vergelijken, maar als de servers waar je de test-files vanafhaalt niet met gemak jouw snelheid kunnen halen, dan zegt de meting weinig.

HTH,
Arthur

klopt als een bus!Grin

Met speedtest haal ik de snelheid die ik moet halen 4mbit dus. ik heb paar maanden terug een bestandje van een server gehaald, waar ik met maar liefst 10mbit download. heel raar vergeleken met mijn abbo, maar ik zit er niet meeGrin

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'traag down en upload', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Internet ineens te traag voor tv Snelheid 2 09 januari 2016, 18:13
Savonds traag internet Snelheid 8 04 januari 2016, 17:45
Veel stiringen en traag internet Tele2 Klacht over Tele2 5 10 september 2015, 23:54
Tele 2 Verbinding Na Verhuising ERG traag ( help ) Snelheid 2 17 augustus 2014, 20:56
ADSL traag Usenet download Snelheid 3 29 oktober 2013, 18:57
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill01:50:07
| abmg10:23:23
| Gilex13:32:02
| enzo 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?