obey-robots.txt
08 December 2016, 06:51
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Problemen met Amerikaanse websites

JanCoo
Hallo,

Ik ondervind al de hele week een storing bij het inloggen op de website war-europe.com (de server van het MMO spel Warhammer Online). Spel is onspeelbaar aangezien versatel geen verbinding kan maken met de patch server...

Vanmorgen contacteerde ik de Versatel helpdesk die me bevestigde dat er problemen zijn met bepaalde amerikaanse websites (andere MMO servers maar ook youtube o.a..)

Iemand anders heeft zelfde probleem?

jantjebeton
het lijkt mij dat de europese servers van Warhammer online ook fysiek in Europa staan..... Op de site van Warhammer Europe staat ook dat veel mensen connectie problemen hebben..... dit hoeft niet per se aan Tele2 te liggen.

JanCoo
Jawel hoor,

Ik kan geen verbinding maken met andere sites zoals bijv. facebook, blizzard.com en andere ...

Voor andere sites heb ik een probleemloze connectie. Versatel heeft me telefonisch bevestigd dat ze naar dit probleem kijken en hopen dit voor het weekend te herstellen

Bill
Misschien is het een dns probleem.

Probeer eens OpenDNS

I started using OpenDNS when my ISP began having reliability problems. I wanted something that is more reliable and more secure.

With my ISP's DNS, there were times when I couldn't get to Web sites I wanted to visit, and now with OpenDNS I can get to any Web site I want, whenever I want.

I also love OpenDNS's filtering options and its anti-phishing service."

Bill

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Little-Raven
Ik heb sinds vandaag hier ineens ook problemen om amerikaanse sites te bereiken, very annoying.
Ik hoop dat het snel wordt gemaakt heeft iemand de dns'en geprobeerd die hier op deze site staan aangegeven?

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen met Amerikaanse websites', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Problemen met het verkrijgen van een IP adres Algemeen 9 02 november 2016, 06:11
Problemen afstandsbediening glasvezel Tele2 Installatie en aansluit problemen Tele2 modems 11 20 februari 2014, 00:41
problemen draadloze snelheid. Internet tot 50 Mbit/s via VDSL 11 13 februari 2014, 23:21
Problemen met internet via utp Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 6 21 december 2013, 21:36
Problemen met aansluiten van internet Storing 17 19 december 2013, 17:39
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill10:10:26
| abmg10:47:48
| Gilex13:19:52
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?