obey-robots.txt
02 December 2016, 18:52
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Landelijke storing instabiele diensten 30-09-2008

jantjebeton

Landelijke storing instabiele diensten 30-09-2008
Op dit moment is er een storing in het netwerk van Tele2. Hierdoor kunt u problemen ondervinden met alle diensten van Tele2.
Deze storing wordt zo spoedig mogelijk verholpen. Wij verzoeken u op een later tijdstip opnieuw uw diensten te controleren.
Via deze website houden we u op de hoogte van de storing. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Tele2.

Bron Tele2

Keizerpinguin
Mijn modem is vanaf gisteravond steeds aan het resetten om de paar minuten, dus ik heb om de paar minuten geen internet, telefoon en TV. Het zal de storing wel weer zijn.

Twee weken geleden had ik hier ook last van. Ik word het nu wel een keertje zat Sad Ik heb in een paar maanden nu al 5 storingen gehad.
Gewijzigd door Keizerpinguin op 30 september 2008, 12:29

benreurink
Beste lezer,
ben je aan het kijken of tele2 bellen, internet en tv wat voor jou is? hier een tip! GEWOON NIET DOEN!
Ik heb het pakket nu een week, in mij eerste weekend kreeg ik een stroring, tv valt na 10 weg, internet idem. KS gebeld tot 4 maal toe in discussie maar probleem werdt niet op afstand verholpen. toen aangegeven dat ik pakket wilde opzeggen, toen meneer merkte dat die mij niet meer kon ompraten werdt de haak er opgegooid (en ik ben echt niet heeel onvriendelijke geweest....)
Wat een belachelijke partij, heb jaren gewoon tv via de kabel bekeken en nooooit een probleem gehad, na een week tele2 totaal heb ik al een probleem, nu kan het 14 dagen duren voor de technische dienst het probleem kan oplossen.
Nogmaals volg mijn tip op en doe het NIET!

jantjebeton
@benreurink => Graag posts maar 1x plaatsen.
Zie je topic voor een inhoudelijke reactie.

http://tele2.gebr...#post_2348
Gewijzigd door jantjebeton op 30 september 2008, 13:06

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Landelijke storing instabiele diensten 30-09-2008', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
storing mail Algemeen 2 09 februari 2016, 23:23
Storing:tv,internet en telefonie vanaf 08-12-2013 Storing 1 09 december 2013, 22:06
Storing Maastricht Storing 1 08 mei 2013, 18:15
storing webmail zonnet Storing 3 31 januari 2013, 16:08
Storing Internet en telefonie Leiden Storing 1 21 november 2012, 15:22
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| abmg01:01:31
| Bill01:12:50
| Gilex08:26:47
| enzo08:38:56
| IamSogeking 1 dag
| sjonniesjembek 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?