obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
webserver ports geblokeerd?
evion
Ik heb al diverse draadjes doorgespit naar een oplossing want ik heb net het omgekeerde probleem:
Bij mij is de webserver wel intern te bereiken (door het aanpassen van de hosts file) maar van "buitenaf" niet.
Het modem heb ik al diverse keren gereset (terug gezet naar de fabriekswaarden), m'n eigen mailserver (https),
ftp server en ssh verbindingen werken wel.

Omdat de pc achter de davolink m'n oude firewall is heb ik in de davolink dit ip-adres als DMZ zone ingevuld.
(voorheen had ik alle poorten afzonderlijk in de "Virtual Servers Setup" tabel ingevuld)

Iemand een idee wat ik nog zou kunnen proberen? Als tussenoplossing heb ik m'n homepage bij tele2 neergezet
maar dan werkt helaas niet alles.

groetjes,
evion
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'webserver ports geblokeerd?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
externe toegang (webserver & FTP) met fiberspeed modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 23 15 jan 2012
webserver niet via Internet te benaderen Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 15 19 apr 2011
Instellingen ports, vast oke wireless niet!! Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 6 24 jan 2011
eigen webserver Algemeen : 10 11 sep 2010
webserver op pc thuis Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 05 sep 2010
Advertentie