obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Wachten
Qrius
*Wachten is het woord bij Tele2

Laat ik mijn ervaring met tele2 eens delen met jullie, kan je nu wel vertellen het is geen leuke ervaring.
1 september kreeg ik de sleutel van een flatje, toen heb ik gelijk het volledige pakket van tele2 besteld; tv,telefoon en internet, levertijd is 3 a 4 weken meen ik ?

Na een poosje kreeg ik netjes een smsje; Alles gaat volgens planning niks mis mee.
Alleen toen begon het wachten op tele2;
- De status op mijn tele2 bleef hangen
- Kreeg geen smsje meer over de bestelling.

Contact opnemen met tele2 via de chat..wel plus punt van hun.
Kreeg het volgende te horen
- mijn bestelling had vertraging opgelopen *Joh?*
- De modems zijn niet meer leverbaar die waren op bij de leverancier, lekker makkelijk tele2 om een andere bedrijf de schuld te geven van iets waar al lang actie op gezet moest worden, als je veel aanmeldingen krijg en zulke acties gaat doen kun je ervan uit gaan dat veel mensen een abo bij jullie afsluiten.
- Het signaal zou niet goed zijn, terwijl de vorige bewoners ook tele2 hadden.
Ze hebben het doorgezet naar de administratie afdeling, max behandel 16 dagen.

Als je dus een beetje rekent zijn we nu bijna 2MAAND verder en heb nog niks.
Heb ze ook al verteld; hopelijk is het voor kerst geregeld..

Tele2, was ik er maar niet aan begonnen zit ik nu te denkenSad
Maar ik ben een geduldig mens dus ja ik wacht nog wel "even"....
Heb je verbinding ?? halloo ?
 
Qrius
Tot heden nog niks; bijna 3 maand..
ga me nu echt afvragen of ik voor de kerst nog aangesloten wordt, daarom heb ik gisteren gebeld met de mededeling dat ik wil stoppen met zaken doen met tele2!!!! Tele2 weg ermee!

Tele2, 2 staat voor 2 uhm 3 maand wachten op je aansluiting!

Volgens die medewerker van tele2 wordt ik binnen 3 a 4 dagen gebeld door de afdeling die er over gaat; contract opzeggen..
nou ja contract zo zou ik het nog niet noemen.

ARG nu nog steeds dus wachten op tele2 voordat ik van hun af ben!!
zou je zien dat ze deze week contact opnemen met mij over het aansluiting, ga me dan sterk afvragen of ik wel verder wil met tele2.
Heb je verbinding ?? halloo ?
 
Monk
als je er nu nog vanaf kan dan meteen doen -

er is teveel gezeur met tele2 dus wees een gewaarschuwed mens en stop op tijd
 
Qrius
WAUW!!! je gelooft het nooit!!!

Je dreigt met opstappen naar een andere provider gaan.
en checkt nog een keer je orderstatus en je gelooft je ogen gewoon niet!!! er zijn vinkjes bij gekomen!!

De orde is gereed naar 3 MAAND WAUW!!!
nu nog hopen dat het pakket geleverd wordt binnen kort en dat alles goed werkt!!

Wow, je moet dus dreigen met opstappen wil je iets bereiken tegenwoordig....heel apart!! ben helemaal verbaast over de manier van zaken doen..

Dus mensen, wacht je al 3 MAAND op TELE2..BEL en DREIG met opstappen, want daar heb je recht op!, ze hebben een maand om je probleem/orde gereed te maken!

Die afdeling die gaat over het "opzeggen" zou wel niet meer bellen :p
Heb je verbinding ?? halloo ?
 
BMW318TI
Nouja als tevreden klant heb ik snellere abbonnement (20 Mbit + bellen) genomen.
Geplande opleveringsdatum zal 1 april zijn, toen ik kreeg weer nieuwe status: '10 april'.
Echter 10 april was voorbij nog steeds geen snellere verbinding. Dus nette mail gestuurd kreeg ik een brief met nieuwe oplervingsdatum: '13 april'. Vandaag is de 13de helaas nog steeds geen nieuwe verbinding. Ja logisch ze hebben modem nog niet eens opgestuurd haha. Hmmm erg losich bij Tele2 haha.
Gewijzigd door BMW318TI op 13 april 2009, 11:42
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wachten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
eindeloos wachten op scartkabel digitale decoder Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 16 08 feb 2012
48 uur wachten? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 7 28 dec 2010
Teruggave te veel betaalde abbonnementskosten laat lang op zich wachten!! Klacht over Tele2 : 6 16 nov 2010
Hoelang moet je wachten op hulp van tele2 ?!? Storing : 5 30 sep 2008
wachten op tele2 laptop aktie Algemeen : 1 16 nov 2007
Advertentie