obey-robots.txt
04 December 2016, 23:27
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken

foutcode E1490

marianvanbeek
Wij hebben al weken geen item uitzending gemist en videotheek. Krijgen steeds de foutcode E1490. Hebben al diverse malen contact gehad met het callcentrum van Tele2. Melden onze klacht via de mail naar Tele2 en worden dan direct teruggebeld, super maar helaas ze blijven ons al weken vertellen dat het een storing is waar hard aangewerkt wordt. Heeft iemand hier meerdere info over op het forum. Wij kijken niet veel tv en als we het doen dan heel vaak via uitzending gemist dat dat missen we nu wel heel erg

soccerfan
Je kan proberen de stroom van je modem (niet je decoder!) te halen en een minuut te wachten voor je de stroom er weer op zet. Dit schijnt bij sommige mensen te helpen.
Gewijzigd door soccerfan op 28 oktober 2008, 11:04
TIP: Post ook je Tele2 gebruikersnaam! Ook Tele2 medewerkers lezen dit forum soms.

marianvanbeek
Super, het werkt weer! We hebben gelijk tele2 gebeld omdat het toch heel vreemd is dat als wij hen al zeker 10 keer gebeld hebben zij dit advies nooit hadden gegeven!
Bedankt. Daarna deed onze computer het helaas niet maar dat was via de tele2helpdesk, na 30 minuten uitproberen, ook weer in orde, bedankt voor je snelle reactie!!

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'foutcode E1490', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Foutcode E1490 en/of E1510 op de decoder TV diensten 1 20 september 2008, 19:05
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill03:16:08
| Gilex12:09:31
| abmg 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?