obey-robots.txt
11 December 2016, 03:13
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken

Aantal Verbindingen Op Davolink Modem DV2020

freedomfighter
Hoi,

Ik heb sinds kort internet en telefonie van Tele2. Ik vraag me af hoeveel verbindingen ik kan maken met een torrentprogramma.

Ik heb overal gezocht op forums, maar niks over dit onderwerp kunnen vinden.

Op me oude Speedtouch van Kpn kon ik maar max. 200 verbindingen toestaan want anders heeft mijn telefoon geen verbindingen meer open staan voor gesprekken.

Als tweede heb ik nog een vraag. Ik heb haast geen verbinding op een draaidlozeverbinding. Weten jullie hier een antwoordt op. Mijn Tele 2-modem staat in de woonkamer en mijn computer een verdieping hoger.

Alvast bedankt,

Bill
Vraag 2: Leg je antenne eens horizontaal. Vermoedelijk staat die nu rechtop/vertikaal.

Vergelijk vertikaal met een vuurtoren die licht rondzwiept. De truuk is om het signaal dan naar boven te richten.
Bill

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

freedomfighter
Dank je voor je snelle reactie. Ik zal het eens proberen. Maar zit alleen nog met me eerste vraagSmile

cornfed
Ik heb nog nooit een specifiek aantal connecties ergens gezien voor de Davolink.
Ik heb wel gelezen dat de Davolink soms ook problemen heeft met teveel connecties.

Probeer het eens met 200 connecties.
Als er geen problemen opdagen, kan je altijd nog dat aantal verhogen.
Gewijzigd door cornfed op 06 november 2008, 00:19

freedomfighter
Bij mijn torrentprogramma staat die standaard op 200 connecties. Ik ben alleen bang als ik te verbindingen instel dat mijn telefoon wordt afgekneld en ik geen inkomende gespreken kan ontvangen.

Maar ik ga eens proberen hoeveel ik kan instellen.

Bedankt voor je reply

cornfed
Je zou dan ook niet meer zelf kunnen bellen.
Gewoon een tijdje alles opengooien op je torrent prog en dan kijken of je kunt bellen.

Zou je je bevindingen hier ook beschikbaar willen maken voor andere users?
Dan kunnen toekomstige vragen sneller beantwoord worden.

freedomfighter
Ik zal volgende week wat reultaten zenden. Ik heb nu niet zoveel tijd om het echt te gaan uitproberen, heb namelijk tentamens volgende week.

freedomfighter
Als belooft zal ik resultaten tonen van mijn benchmark.
Ik heb tot nu toe 300 connecties kunnen openen zonder dat de telefoon onbruikbaar wordt. waarschijnlijk kunnen er meer connecties worden gemaakt maar dat heb ik niet goed kunnen testen.

Maar 300 is geen probleem

cornfed
Merci voor de info.
Als een user vraagt, hebben we nu een antwoord.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Aantal Verbindingen Op Davolink Modem DV2020', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
wekkergeluid uit modem Installatie en aansluit problemen Tele2 modems 1 29 augustus 2016, 21:55
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen 2 08 augustus 2016, 12:58
poorten opzetten davolink dv 2020 voor klikaanuit Installatie en aansluit problemen Tele2 modems 1 17 juli 2016, 13:06
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 8 25 februari 2016, 00:39
Eindelijk mijn modem maar nu de snelheid nog Algemeen 52 09 januari 2016, 18:08
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill03:55:22
| abmg04:15:47
| Gilex15:45:55
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?