obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL
 Onderwerp afdrukken
Snelheidscap
Aart

Quote

Wat ze wel "geknepen" hebben is de snelheid van newsservers, daar haal je ongeveer 500Kbps.

Ben ik het niet helemaal mee eens. Want als ik mijn newsserver uit zet en ik doe de test zit ik ook maar op 6mb.
Dus we worden op alles geknepen, Maar ik ga eens kijken of er iets op internet staat wat ze toch minimaal moeten aan bieden, want ik moet nog 9 maanden met dit abbo maar als ze niet kunnen geven moet je volgen mijn onder je abbo uit kunnen.
 
Boompje
Er wordt bedoeld dat je bij de Newsserver nooit een volle download hebt.
Afknijpen hiervan doet elke provider .

Daarom ben je bijna altijd verplicht een pay server te nemen .
Of de PC aan laten wat ook weer stroom kost .Uiteraard moet er dan ook nog ondersteuning zijn

Bedankt voor de tip Had de Advertentie niet gezien
Gewijzigd door Boompje op 26 juli 2009, 17:53
 
cornfed
Ik denk dat Aart het over 'algemene' payservers heeft.
De usenetservers van ISP's zijn inderdaad bijna altijd begrensd.


Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Aart
Ja ik heb het inderdaad over payservers. Ik denk dat ze gewoon teveel aanmeldingen hebben gehad en dat we dan met ze allen een stap terug moeten.
 
cornfed
Dat kan zeker het geval zijn.
Ze kunnen per muisklik je op een druppellijn (256/256) zetten als men dat wil.


Volgens mij zijn er twee factoren die elkaar beïnvloeden.

De stabiliteit van het netwerk van Tele2. Als er veel klanten op één centrale zitten, moet voor iedereen de gemiddelde snelheid omlaag. TV streams zijn schijnbaar een grote boosdoener.

En bij de meeste providers zijn nu 20/24 Mbit abonnementen standaard. Heel veel lijnen zitten nu op hun maximale snelheid (afhankelijk van de afstand). Dat zorgt voor veel meer 'overspraak' van naburige lijnen onder de grond. Wat wederom weer een verslechtering betekent voor de stabiliteit van die lijnen.

Just my two cents..Cool
Gewijzigd door cornfed op 27 juli 2009, 01:00
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheidscap', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie