obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
webmail
marianvanbeek
Ik kon tot voor kort inloggen voor het uitlezen van mijn mail bij het bedrijf waar ik werk maar dit is helaas al een paar dagen niet mogelijk. Nu zie ik wel een melding staan van tele2 dat er problemen kunnen zijn met webmail maar mijn outlook kan ik wel uitlezen.
Weet iemand hier iets meer overAngryGoogle Search:
 
truitje
Ik heb ook al een tijdje problemen met webmail. met name het verzenden van mail lukt niet vanaf het werk, thuis weer wel!
Het lijkt alsof dat via een andere poort gaat dan voorheen? Het bericht staat wel gewoon als verzonden in de webmailverzonden box maar komt echt nooit aan.
Via de helpdesk alleen maar gehoord dat er inderdaad problemen zijn met webmail en dat ik maar gewoon outlook ofzo moet gebruiken maar dat wil ik juist niet vanwege het werken op verschillende lokaties,webmail is dan wel zo handig.
Nu moet je dus elke keer opletten waar vandaan je een mailtje verstuurd en een bcc naar jezelf om te zien of het wel aankomt.
 
Arual
Mocht mij iets totaal ontgaan zijn in andere threads of als ik nu dingen zeg die al gezegd zijn, mijn oprechte excuses, maar voozover ik er zicht op heb kan er dus al minimaal een week geen mail gestuurd worden vanaf mijn tele2 account. Er is ook geen enkele duidelijke update vanuit tele2 hoe lang eea gaat duren, noch een alarm dat het slim is om even geen mail te sturen omdat die niet aankomt. Even los van het feit dat het duidelijk allemaal is begonnen met de komst van dat akelige schaap vind ik de gang van zaken dus erg slecht.
Moet ik weer uitwijken naar mijn hotmail account. Gratis en ook nog eens probleemloos (en veeeel meer ruimte dan de luizige 20mb die tele2 geeft waarbij ik dan ook nog eens word gebombardeerd met quota warnings als ik over de 25% ga). Maar ik heb helemaal geen zin om uit te wijken want ik betaal voor een werkend emailaccount waar ik probleemloos gebruik van kan maken voor werk en privé mail. Tuurlijk kunnen er een keer problemen zijn maar hou je klanten daar dan proactief van op de hoogte.
Ben ik nu de enige die hier mee zit of zit ik in de verkeerde thread of wat! Hellup!
Gewijzigd door Arual op 30 november 2008, 20:19
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'webmail', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
storing webmail zonnet Storing : 3 31 jan 2013
Kan mijn webmail niet benaderen Algemeen : 2 10 nov 2012
Webmail Zonnet werkt niet of slecht Algemeen : 3 19 jun 2012
zonnet webmail storing Storing : 8 05 mrt 2012
Advertentie