obey-robots.txt
06 December 2016, 20:48
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken

Tele 2 als startpagina

fambens
Ik heb sinds kort internet via Tele 2 Compleet.
Vroeger had ik Startpagina.nl als mijn startpagina maar dat is nu Tele 2.nl geworden. Ik wil weer terug naar de oude situatie maar dat lukt me niet ondanks dat ik in Internet Explorer, Internetopties, Algemeen, de startpagina heb veranderd.
Wie kan me aan de oplossing helpen ? Bij voorbaat dank.

Bill
Je kunt b.v. Slimbrowser installeren. In de opties (anders dan internet opties) kun je je startpagina instellen en locken.

Kijk eens op de pagina van Slimbrowser, hoop 'features' en bekijk of je dat de moeite waard vind. Slimbrowser is mijn favoriet! Wink
Bill

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Bill
Ik weet niet of je Slimbrowser al hebt geprobeert, maar ik heb op deze site een scriptje toegevoegd om deze pagina als favoriet en als startpagina in te stellen.

Als het script je startpagina kan instellen dan kan ik het wel aanpassen zodat de door jou gewenste startpagina erin komt te staan.

Je vind het script rechts boven in! Smile
Bill

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

fambens
Beste Bill
Slimbrowser geïnstalleerd en toegepast.
Ik wil echter rechtstreeks naar "Startpagina.nll" als mijn startpagina zonder Slimbrowser"als "drager".
Verder blijk ik mijn mails niet meer via MS Outlook te ontvangen maar via Tele2.nl. Ook dat wil ik niet.
Hoe kan ik dat nu aanpassen zoals ik dat wil ?

PS Je script kan ik niet vinden. Kijk ik misschien op de verkeerde plek ?

Bij voorbaat dank voor je reactie en vriendelijke groet.

Sandor
Beste Fambens,

als je na www.startpagina.nl gaat, dan is er aan de rechterkant van de site een optie om startpagina in te stellen als beginpagina. misschien dat dit helpt.

hier een Link om je mail in te stellen voor outlook.

http://www.tele2....il.xml?x=c

mvg,

Sandor
Gewijzigd door Sandor op 21 december 2006, 10:47

Bill
fambens schreef:
1 - Verder blijk ik mijn mails niet meer via MS Outlook te ontvangen maar via Tele2.nl. Ook dat wil ik niet.

2 - PS Je script kan ik niet vinden. Kijk ik misschien op de verkeerde plek ?

1 - Zie bijdrage Sandor. Bedankt Sandor!
2 - Ook hiervoor heeft Sandor een goede tip! Wat ik bedoel staat direct boven Last Seen Users, "Toevoegen als Startpagina!" aan de rechterzijde. Als dat werkt (je startpagina wordt dan tele2.gebruikers.eu) dan verander ik het tijdelijk naar de pagina die jij als startpagina wil hebben.
Bill

Sandor
Bill schreef:
fambens schreef:
1 - Verder blijk ik mijn mails niet meer via MS Outlook te ontvangen maar via Tele2.nl. Ook dat wil ik niet.

2 - PS Je script kan ik niet vinden. Kijk ik misschien op de verkeerde plek ?

1 - Zie bijdrage Sandor. Bedankt Sandor!
2 - Ook hiervoor heeft Sandor een goede tip! Wat ik bedoel staat direct boven Last Seen Users, "Toevoegen als Startpagina!" aan de rechterzijde. Als dat werkt (je startpagina wordt dan tele2.gebruikers.eu) dan verander ik het tijdelijk naar de pagina die jij als startpagina wil hebben.

your welcomeCool

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele 2 als startpagina', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Ontevreden over tele 2 en haar klantenservice incl forum en webcare! Klacht over Tele2 4 08 september 2015, 13:16
Tele 2 Verbinding Na Verhuising ERG traag ( help ) Snelheid 2 17 augustus 2014, 20:56
tp-link router 1043nd achter davolink 2020/tele 2 plaatsen mislukt Helpdesk 10 19 oktober 2012, 00:34
Tele 2 (1 tv digitaal en 2 analoog) en nog steeds rekening van UPC voor tv?? Klacht over Tele2 10 11 april 2012, 20:29
draadloze tele 2 modem en het inpluggen van een draadloze home plug Algemeen 2 08 december 2011, 22:44
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| abmg00:10:52
| Gilex03:25:51
| Bill04:39:47
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?