obey-robots.txt
06 December 2016, 13:06
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Haperend beeld TV

Gzonderland
Tja, dan eindelijk toch maar gaan klagen over m'n pakketje TV Compleet.... Ik heb altijd zoiets gehad van: Kom, het gras is altijd groener bij de buren. Maar nu ben ik het een beetje zat aan het worden... m'n dochter van 2 jaar kan zich niet voorstellen dat je BiBa-boederij kunt kijken, zonder dat de beesten halve zinnen zeggen. Hopelijk stoort dit haar in haar ontwikkeling niet.
Tuurlijk telefoon en internet doen het prima... vandaar dat ik zo lang gewacht heb met klagen op een forum. Maar ik snap niet zo goed waarom het signaal op de tv zo ontzettend beroerd is. Ik kan beter via m'n laptop kijken, dat is toch triest!
Uiteraard heb ik alle kabels al vervangen, we hebben zelfs een "modem-uit-trek-ronde" ingesteld met de buren. Elke 3 dagen trekken wij de bende eruit, zodat het nog enigzins te zien is. Jammer, jammer....
Ik hoop dat er ooit nog eens een oplossing komt....

Groeten uut Kampen

Monk
hier net zo

gratis eredivisie live en dan zulk beeld - weet nu dus zeker dat ik gen voetbal kanaal neem zolang ik tele2 heb

pedro
wat heeft de klantenservice gezegt van jouw klacht dan?
wij hebben ook gebeld tijdje geleden ivm blockjes en stitstaand beeld
toen hebben ze wat gereset en sindsdien eigenlijk alleen maar goed beeld!

alleen als je fullspeed aan het downloaden bent nieuwsgroepen en tv kijkt dan wil er nog wel eens een hapering ontstaan.

groeten van een andere kampenaar...

RockaBella
Hier is het net zo. Ik kan sinds 2 mnd niet fatsoenlijk meer tv kijken. Of hij stoort enorm of slaat na 5 minuten helemaal vast. Ik ben die 2 maanden elke keer al aan het bellen. En word gewoon van het kastje naar de muur gestuurd.
Vandaag ben ik gebeld door de technische dienst dat het naar een andere afdeling is gestuurd en dat deze mij binnen 3 dagen terug bellen.
Ik heb boos opgebeld dat ik verwacht dat zij nu met een echte oplossing komen omdat ik dus al 2 mnden zo bezig ben.
Maar de "goede" (wat zij zelf zeggen) klantenservice van Tele2 vertelde mij (zoals gewoonlijk) het af te wachten tot ik gebeld word.

Iemand misschien tips en advies???

Groetjes uit Deventer

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Haperend beeld TV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Paars beeld Algemeen 3 27 maart 2014, 16:44
Denon 1912 AV receiver geeft geen beeld/geluid Settop boxen / digitale ontvangers IPTV 8 14 januari 2013, 23:38
beeld kleurt rood TV diensten 19 07 juni 2012, 20:21
Geen TV beeld TV diensten 2 08 mei 2012, 12:17
geen beeld maar wel geluid Storing 1 29 mei 2011, 11:13
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill00:16:01
| Gilex05:55:32
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?