obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld wijzgingen in de voorwaarden hier. Zijn het verbeteringen of verslechteringen. Kan ik nu opzeggen?
 Onderwerp afdrukken
Eindelijk makkelijk overstappen van providers in 2009
Bill
news_image_1982
4 Dec. '08 De Nederlandse internetproviders vergemakkelijken het overstappen naar een andere provider. Dat moet ervoor zorgen dat een consument vanaf januari maximaal een dag zonder signaal zit.

Consumenten kunnen hun oude abonnement laten opzeggen door hun nieuwe provider. Het oude contract loopt in de meeste gevallen dan nog een maand door. Daarna moet in 95 procent van de gevallen de overstap binnen een dag geregeld zijn.

De afspraken zijn gemaakt door alle grote ISP's op DSL en kabel. Alleen enkele kleine spelers doen (nog) niet mee. Er is een coördinerende rol gespeeld door Stichting Coin. Alle grote providers zijn lid van deze stichting, die onder meer ook de gegevens van nummerportabiliteit bijhoudt.

Een lange wens van COAX NL gaat in vervulling met deze nieuwe overstapregeling.
Bron : Telecompaper nieuws
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Yup
Van dit grote voordeel heb ik niet veel gemerkt. Na heel veel zeuren en bellen hebben wij uiteindelijk maar liefst 6 dagen zonder internet en telefoon gezeten, dankzij wat schoonheidsfoutjes van Tele2.
 
Neeltje
Dag Bill,

Zo simpel is het helaas kennelijk niet. Ik ben begin oktober 2009 overgestapt naar UPC om de simpele reden dat ik geen pakket kon afsluiten bij Tele2 ivm te grote afstand vd zendmast oid.. UPC heeft naar zij zeggen de overstap geregel waarbgij we ons telefoonnummer behielden. Tele2 is gewoon doorgegaan met het sturen v rekeningen. Dat merkte ik pas in februari iemand anders borg nl. die rekeningen op waardoor ze zich aan mijn waarneming ontrokken. eit is dat Tele2 ontkent dat UPC het nummer overnam. Tele2 zegt dat het abonnbent doorliep, heeft het pas stopgezet toen mij duidelijk werd wat er speelde.Tele2 schrijft recent dat we op straffen van afsluiten, het nog openstaande bedrag moeten betalen. Wat wil Tele2 eigenlijk afsluiten? Er gaat bij Tele2 iets niet goed. Ik hoor van meer mensen dat ze op dit vlak problemen hebben met Tele2. Ik vind het erg vervelend dat ik mijn kostbare tijd moet spenderen aan bellen en uitzoeken hoe e.e.a. zit.
Ik hoop dat u goede rad weet.
Met vriendelijke groet,Neeltje
 
Bill
Ik zal Tele2 Webcare op dit verhaal attenderen.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Tele2 Webcare
Beste Neeltje,

Vervelend om te lezen dat je overstap naar UPC niet naar behoren is verlopen. Ik ben Danielle van Tele2 en help klanten online met vragen en klachten. Graag zou ik je willen helpen de klacht op te lossen. Zou jij mij alsjeblieft een PB (Prive Bericht) willen sturen met hierin je postcode en huisnummer of klantnummer.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Eindelijk makkelijk overstappen van providers in 2009', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen WiFi verbinding overstappen of Technicolor TG789vn Tele2 Glasvezel internet verbindings problemen : 7 10 jan 2014
Na overstappen al weken ellende Algemeen : 3 19 dec 2011
overstappen Algemeen : 1 21 jun 2011
overstappen 20 mb naar 50 mb contractbreuk? Klacht over Tele2 : 13 25 nov 2010
Wanneer eindelijk Fiberspeed Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 5 10 sep 2010
Advertentie