obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld wijzgingen in de voorwaarden hier. Zijn het verbeteringen of verslechteringen. Kan ik nu opzeggen?
 Onderwerp afdrukken
tele2 compleet 4mbits-20mbits
teledick
In Shoutbox heb ik eens geroepen, dat ik van 4 mb abonnement voor dezelfde prijs wil overstappen naar 20 MB aansluiting. KEN NET, hetzij tegen de downgradeboete a 99 Euro. Heb inmiddels wat handigheidjes gelezen op internet, waar ik niet wijzer van werd.

Vandaag werd ik gebeld door Tele2 klantenservice met het aanbod om te upgraden naar tele2 compleet +tv BRONS. (Er is ook Zilver en Goud zegt men) voor de prijs van 6mnd,a 22,90 en daarna 32,90 p/mnd, wel met 20 mb en een extra decoder voor video en tv.Oplevering 2 weken.

Lijkt mij geen gekke aanbieding. Wel weer nieuwe periode van 2 jaar.

Nou ja ik zit pas 4 maanden vast aan de 2 jaarsperiode voor 4mb en al met al kost dit grapje een paar euri meer over de periode van 24 maanden.

Het schijnt wel iets nieuws te zijn want er staat nog niets over op de site van Tele2.

Zijn er nog andere gebruikers die andere ervaringen hebben met aanbiedingen van Tele2??

Heb gelukkig nog geen slechte ervaringen ondervonden met Tele2 in de jaren dat ik er geabonneerd ben.
 
Bill
Kennelijk heeft Tele2 wel in de gaten dat als het zijn klanten wil behouden het iets moet doen voor de klanten. Wie weet heeft dit forum daartoe wel een steentje bijgedragen.

Bedankt voor je melding over het aanbod van Tele2!Wink
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Ikweetnie
Ik heb 3 weken geleden mijn oude abbo 20mb +voetbal 3jarig contract
gewijzigd in Tele2 compleet dus telefoon en tv erbij, er is mij niets verteld van extra kosten ivm met wijziging, nl contact gehad met helpdesk en later via opdracht doorgegeven dus ff wachten want ik had begrepen dat er geen extra kosten waren.
wordt ook niet vermeld bij wijzigen abbo upgrade

dus afwachten maar

Ik moet er wel bijvermelden dat de opleverdatum 15 december zou zijn. TV is wel beschikbaar maar KPN is nog niet gewijzigd Angry ook ff afwachten. enig voordeel is dat ik 10 euro goedkoper ben voor de komende 6 mnd Cool
IkweethetmischienWel
 
Bill
Als je contract termijn voorbij is kun je volgens mij zonder extra kosten een ander abo nemen. De problemen ontstaan vaak bij tussentijds wijzigen.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'tele2 compleet 4mbits-20mbits', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie