obey-robots.txt
06 December 2016, 20:47
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Software of hardware probleem? Misschien kunnen we je helpen. ;)
 Onderwerp afdrukken

welke netwerkkaart heb ik nodig??

brighteyes
Hallo,

Even ter inleiding. Afgelopen week overgestapt naar tele 2 compleet, alles thuisgekregen incl. de aspire one minilaptop. Na uren vloeken en zweten had ik alles zo in elkaar dat ik weer kon bellen en internetten. Nu is het bijgeleverde modem geschikt voor een draadloos netwerk. De laptop is daar inmiddels op aangesloten en werkt.

Nu blijkt dat mijn pc geen netwerkkaart heeft en dus niet draadloos gemaakt kan worden.
Hoe weet ik nu welke netwerkkaart ik nodig heb? Ik heb me er uiteraard al in verdiept en wil eigenlijk een pci netwerkkaart voor in de pc met zo'n antenne erachter uit hebben. Er zijn zovele merken, typen en prijsklassen dat ik geen idee heb.

Het modem dat door tele2 werd geleverd is de dv-2020 als het goed is is dat davolink. Moet ik van hetzelfde merk de kaart kopen en welk type dan? Of maakt dat allemaal niet uit??

Heb verder windows xp sp2.

Hoop dat iemand me iets wijzer kan maken voordat ik verkeerde netwerkkaarten ga bestellen,

alvast bedankt.

cornfed
Welke merk of type maakt weinig uit.
Je moet alleen op letten dat de WLAN-kaart 802.11b of beter 802.11g ondersteund.
De meeste actuele kaarten ondersteunen die standaarden dan ook.

brighteyes
onwijs bedankt, direct een helder antwoord!!

dank, dank, dank!!!!!!!!!!!!!

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'welke netwerkkaart heb ik nodig??', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Comtrend WiFi-wachtwoord wijzigen nodig? Installatie en aansluit problemen Tele2 modems 4 10 augustus 2015, 23:19
welke range extender werkt bij DM-201AM Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 10 06 januari 2013, 19:11
[HELP heb snel nodig] poortforwarden Algemeen 8 16 november 2011, 20:58
Welke universele afstandsbediening? TV diensten 4 10 februari 2011, 15:26
Router heeft zeer veel tijd nodig voor afgifte ip adre Internet tot 50 Mbit/s via VDSL 15 09 februari 2011, 20:10
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| abmg00:09:11
| Gilex03:24:10
| Bill04:38:06
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?