obey-robots.txt
09 December 2016, 18:19
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Internet+Bellen 20mb abbo

achieq
Hallo ik heb een 20mb abbonement bij tele2 en we hebben nu al een tijdje een probleem sinds ik begon met allerij dingen te downloaden daarvoor gebruikten de internet alleen voor een paar dingen maar als ik download is het egt traag soms 400kb en vaak daar onder ik heb alle post hier bijna gelezen en ik weet dat je snelheid verlaagt wordt door wireless en lange telefoon kabel maar ik heb alleen wireless en de telefoon kabel is maar 30cm max.....

ik heb een test gedaan op speedtest.nl een paar keer zodat ik de hoogste kon krijgen

Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar Gegevens opgeslagen ? 579.8 KByte/sec
(=4638 kbps)
Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar Gegevens opgeslagen ? 60.0 KByte/sec
(=480 kbps)
Connection
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar Gegevens opgeslagen ? 560.0 Conn/min
Ping test Nederland
Uitvoeren van een aantal grote pings vanuit Nederland naar uw computer (N.B. Uw evt. firewall moet deze pings dus wel accepteren! De test is ook niet mogelijk als u via een proxy server de site gebruikt) Niet beschikbaar
(onderhoud) Gegevens opgeslagen ? 0 ms

ps: Bij utorrent heb ik meestel een torrent met veel seeds 500+ maar hij gebruikt maar 20seeds vaak en download 1kb tot 20kb/s Miss kunnen jullie daar ook helpen ik heb poorten ook geopent ervoor

achieq
ff wat test gedaan op speedtest.net en ik begrijp er egt niks van :S wrm het daar zo hoog is en wnnr ik download is het egt traag...

375829698
375831151
375831529\
375831855

petty
Probeer eens http://www.speedtest.net/
Ik haal daar 12500 Mb/sec
Bij Alkmaar haal ik 12700 Mb. Net nog geprobeerd.
Ik heb al vele malen Alkmaar/Amsterdam en Groningen geprobeerd. Steeds resultaten rondon 12500 Mb.

Veel succes

Monk
staat je tv decoder aan als je de test doet, dit kan 4 a 5 mb schelen

achieq
petty schreef:
Probeer eens http://www.speedtest.net/
Ik haal daar 12500 Mb/sec
Bij Alkmaar haal ik 12700 Mb. Net nog geprobeerd.
Ik heb al vele malen Alkmaar/Amsterdam en Groningen geprobeerd. Steeds resultaten rondon 12500 Mb.

Veel succes

Uhhh dat is speedtest.net? in mijn 2e post?

En Monk ik heb geen digitale tv van tele2? dus weet niet waar dat is ik heb alleen internet en bellen en volgens mijn facturen heb ik 20mb internet maar de probleem is als ik iets download gaat dat egt traag ik heb ze een keertje gebeld vaker zelfs en hun zeggen alles is goed dus ik snap er niks van :S

Jimmy
Je zult nooit 20mb halen, en het heet TOT 20MB, ik ben er ook in getrapt, ga nu alles uitzoeken dat ik hier weer weg kom.
Ik haal ook maar ca. 500-750kb download

karinax
Jimmy schreef:
Je zult nooit 20mb halen, en het heet TOT 20MB, ik ben er ook in getrapt, ga nu alles uitzoeken dat ik hier weer weg kom.
Ik haal ook maar ca. 500-750kb download

Hallo,
Ik had tot vorige week ook tele2, ik haalde de 20 mb nooit.
We hadden als we geluk hadden rond de 5 mb maar vaak ook slechts 2mb.
Dit had niets met de afstand tot de centrale te maken want die is dichtbij.
Nu hebben we KPN 8mb en rara we krijgen ook 8mb.
Dus de 8mb verbinding van kpn is sneller dan de 20 mb verbinding van tele2.
En tijdens het testen hadden we de tvdecoder niet aanstaan.

Nu weten we het 100% zeker, we worden gewoon genept bij Tele2Sad.

groetjes

Karina

achieq
Ok bedankt karinax nu weet ik het zeker dat ik na mijn 2 jaar contract (laptop was erbij -.-)dat ik dan zal stoppen

cammikaze
Die tot 20Mb is inderdaad wel erg nep, maar ik heb ook het idee dat KPN de lijnen van andere aanbieders doet knijpen zodat er meer mensen overstappen naar KPN die wel het volledige netwerk kunnen beheren en zodoende ook een betere snelheid kunnen leveren.
Behalve de snelheid van hun 20Mb abbo heb ik trouwens geen klagen over T2.

jantjebeton
cammikaze schreef:
Die tot 20Mb is inderdaad wel erg nep, maar ik heb ook het idee dat KPN de lijnen van andere aanbieders doet knijpen zodat er meer mensen overstappen naar KPN die wel het volledige netwerk kunnen beheren en zodoende ook een betere snelheid kunnen leveren.
Behalve de snelheid van hun 20Mb abbo heb ik trouwens geen klagen over T2.

Als KPN de lijnen van andere aanbieders zou knijpen hadden die providers er echt wel wat aan gedaan (klacht OPTA, kort geding) Met name Tele2 is erg goed in het indienen van klachten tegen KPN. Er zijn trouwens wel mensen die bij een tot 20Mbit abonnement, bijna 20Mbit halen qua snelheid....

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet+Bellen 20mb abbo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
bellen vanaf mijn nummer Tele2 vaste telefonie (analoog) 9 26 oktober 2016, 20:24
Internet ineens te traag voor tv Snelheid 2 09 januari 2016, 18:13
Savonds traag internet Snelheid 8 04 januari 2016, 17:45
Geen internet bij toevoegen tv dienst Algemeen 3 12 oktober 2015, 14:03
Veel stiringen en traag internet Tele2 Klacht over Tele2 5 10 september 2015, 23:54
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| abmg< 5 mins
| Bill01:16:06
| Gilex07:44:48
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?