obey-robots.txt
07 December 2016, 11:32
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Alleen verbinding lokaal?? maar geen internet!!!!!

xerius
Sinds 17.12.2008 heb ik thuis geen verbinding meer met het internet.
Het probleem is als al vaker hier gepost.
Ik heb blijkbaar wel een verbinding met de modem (davolink 2020) maar krijg rechtonder in beeld te zien dat er alleen een lokale verbinding is. (dus geen internet)

Ik heb de ethernetkabel in de LAN 3 poort daarnaast ben ik verbonden via de draadloze verbinding.
Bij het bekijken van de netwerkverbinding op mijn computer krijg ik te zien dat de computer en de modem wel verbinding met elkaar hebben (status ok) maar vanaf de modem geen verbinding met het internet gemaakt wordt.

Ik heb het bedrijfssysteem Windows Vista...7 maanden had ik geen problemen, nu wel.
Ik krijg telkens de melding DNS server kan niet worden gevonden.

Ik heb Tele2 al meerdere keren gebeld maar deze hanteren een standaard protocol/vragen lijst...dat was hem dan.
Er wordt ook gezegd dat een technische medewerker binnen 5 dagen contact met mij opneemt dit is nog niet gebeurt...en de 5 dagen zijn om!!!

Ook heb ik al een andere modem toegestuurd gekregen maar helaas blijft het probleem bestaan.
Zelfs mijn computer heb ik helemaal gerecoverd...dus helemaal terug gebracht naar de basis (fabrieks) instellingen...dit ook laten controleren door een erkende computer instantie.

Ik voel me een beetje in de steek gelaten door Tele2.
Deze geven geen reden waar het aan zou kunnen liggen, ook geen alternatief van hoe nu verder.
Verder heb ik het gevoel dat ze niet weten wat ze moeten doen.
Mijn verbinding blijft uit en dat is knap lastig......de maandelijkse rekening zal wel blijfen komen.

En nu???
Gewijzigd door xerius op 30 december 2008, 12:34

jantjebeton
DNS server probleem is iets dat Tele2 moet oplossen, de technische medewerker die je terug zou bellen kan je hierbij ook niet helpen, dit is namelijk ook iemand van de helpdesk, maar dan van de 2e lijns. Het probleem dat je hebt zal door iemand van het Tele2 hoofdkantoor opgelost worden. Dit duurt vaak vrij lang.

Een tip: na 1 maand verbindingsproblemen (die gemeld zijn bij Tele2) kun je kosteloos opzeggen...)

Bill
Gebruik OpenDNS!

[TIP!] Gebruik OpenDNS als je pagina's niet kan openen!
Bill

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Tele2 Webcare
Beste Xerius,

Ik ben een medewerker van Tele2, zou ik u mogen vragen om uw gegevens te sturen naar webservice@tele2.nl zodat ik u kan helpen deze storing voor u op te lossen.

Mvg,
Webservice Tele2.

xerius
Hallo Allemaal,

Inmiddels werkt de verbinding weer.
Vandaag (02.01.2009) is er iemand van KPN bij mij geweest om de telefoonkabel te controleren.
Deze telefoonkabel heb ik gisteravond, op aanraden van een technische medewerker van Tele2, ontkoppeld van de eigenlijke aansluiting en direct op de splitter geplaatst.
Dit werkte echter niet vandaar het bezoekje van de KPN medewerker...welke overigens is gestuurd door Tele2.

Lang verhaal kort maken:
Inderdaad het is lastig om geen verbinding met het internet te hebben.
Het is ook lastig als het dan vrij lang duurt voordat er een technische handeling plaatsvindt.
Ik ben niet iemand die nu gelijk na een slechte ervaring gehad te hebben bij Tele2 wegloopt.
Buitenom dat, is het niet eens de directe fout van Tele2 geweest.
Deze medewerker van de KPN heeft iets lopen ompluggen in een centrale kast (buiten mijn woning / wijkcentrale ofzo) daarna werkte de verbinding.
Er kwam niet genoeg signaal door de kabel (of zoiets).

Wel vindt ik dat het helemaal niet slecht zou zijn voor Tele2 om meer te investeren in de service naar de klant/gebruiker toe.
Dit omdat ik meerdere keren heb gebeld met de klantenservice, ik echter telkens opnieuw het probleem moest vertellen wat opzich wel lastig was.
Je komt dan telkens in de zelfde molen terecht, de zelfde vragenlijst.
Dit kan toch in het systeem worden verwerkt door de eerste mederwerker welke het probleem/klacht in ontvangst neemt, zodat bij een tweede telefoontje een medewerker bij het openen van de klantenkaart/gegevens het probleem kan zien/lezen.

Goed de verbinding werkt weer.

Thx voor jullie reacties.
groeten
Xerius

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Alleen verbinding lokaal?? maar geen internet!!!!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
VPN verbinding Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 2 01 maart 2016, 16:21
Internet ineens te traag voor tv Snelheid 2 09 januari 2016, 18:13
Eindelijk mijn modem maar nu de snelheid nog Algemeen 52 09 januari 2016, 18:08
Savonds traag internet Snelheid 8 04 januari 2016, 17:45
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 37 21 oktober 2015, 16:40
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill03:57:27
| Gilex04:20:07
| abmg14:54:34
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?