obey-robots.txt
06 December 2016, 13:04
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de installatie en aansluitingen van het Tele2 modem
 Onderwerp afdrukken

Nieuwe klant

Scubasiem
Ook ik heb de nodige problemen met Tele2 ondervonden. Hieronder in het kort mijn ervaringen met het Internet, Bellen, TV totaal pakket.

- Sinds 30 december klant bij Tele2 en afgesloten bij KPN (dus geen internet verbinding)
- 9 januari. Monteur komt (2 uur te laat) en constateert dat er geen lijn beschikbaar is, laat de spullen achter en gaat weg. Geeft wel aan dat er een monteur van KPN de lijn zal activeren in de wijkcentrale.
- 10 t/m 13 januari. Regelmatig contact met Tele2. Waarbij er van hun kan geen enkel initiatief werd getoond.
- 14 januari. Contact met technische dienst. Die geeft aan dat ze (op afstand) de lijn gaan doormeten en dat er hiervoor iemand thuis moet zijn. Dezelfde avond teruggebeld en te horen gekregen dat ze KPN gaan vragen om de lijn te activeren in de wijkcentrale. Op mijn vraag waarom dit niet direct na het bezoek van de monteur is gebeurd, krijg ik te horen dat Tele2 hiervoor eerst met de klant (mij) moet spreken. De reden is zeer vaag.
- 15 januari. Nog steeds geen internet verbinding en sinds een aantal dagen ook geen TV.

Op dit forum heb ik inmiddels gezien dat meer mensen vergelijkbare problemen hebben, dus ik heb er niet veel vertrouwen meer in. Maar goed, wanneer alles werkt hoeft met het ook niet op fora te plaatsen.

Al met al uiteraard zeer vervelend om zo lang zonder internet te zitten, vooral omdat we (ik en mijn vrouw) dit voor ons werk nodig hebben.

Ben benieuwd wanneer alles werkt, of dat ik stappen moet gaan ondernemen om het contract te ontbinden.
Gewijzigd door Scubasiem op 15 januari 2009, 10:16
 
cornfed
Eén maand na eerste aansluitdatum kan je zonder problemen en kosteloos je contract opzeggen.

Voor de rest ben je afhankelijk van Tele2 en KPN.

Succes met je aansluiting, in ieder geval.
 
Scubasiem
Zo juist alles geregeld. Nu even afwachten of en hoe alles blijft werken.

Daarnaast heb ik om een tegemoetkoming gevraagd voor de overlast die ik heb gehad doordat ik zo lang geen internet verbinding heb gehad. Goede kans voor Tele2 om de klantvriendelijkheid te bewijzen.

Ben i.i.g. blij dat het geregeld is.
 
Harare
Shock Hahahahaha,

ook Moi is lid geworden eind december van deze ballentent. Sad

Maar ik zie dat mijn euvel al meerdere keren aan de bak is geweest.

Sinds 12.01 (de beroemde dinsdag) heb ook ik geen telefoon meer. Wink, Na diverse keren langdurig aan de lijn gehangen te hebben werd het euvel donderdag de 21 ste eerst voor een paar uur " tijdelijk" opgelost. Telefoon werkte eventjes gelukkig, dacht ik nog.

Eind van de middag werd ik gebeld op mijn mobiel dat het euvel NU definitief was opgelost.
Toen ik 's nachts thuiskwam bleek nu dat idd. niet alleen de telefoon niet meer werkte, maar vanaf donderdag nu ook mijn ADSL eruit ligt Shock

Is wel een errug definitieve oplossing..

Mijn aangetekende brief voor de 10de heb ik al klaarliggen om op te zeggen.
Het enigste wat wel goed werkt is dat netbook van Acer die ik erbij kreeg, maar ja, die komt van Acer Wink

Groetjes,

Arie
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe klant', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Bestaande Tele2 modem aanluiten op nieuwe decoder Installatie en aansluit problemen Tele2 modems 4 05 mei 2014, 16:39
Dit heeft Tele2 beter uitgelegd naar de klant Grappig 1 14 maart 2013, 17:41
HP Pavilion laptop valt spontaan uit op (nieuwe!) accu Algemene computer vragen. 21 11 februari 2013, 15:25
nieuwe decoder, beamer en ps3 Settop boxen / digitale ontvangers IPTV 4 15 mei 2012, 00:15
Nieuwe splitter moet? Installatie en aansluit problemen Tele2 modems 9 16 maart 2012, 18:47
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill00:14:33
| Gilex05:54:04
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?