obey-robots.txt
07 December 2016, 17:22
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de installatie en aansluitingen van het Tele2 modem
 Onderwerp afdrukken

Overstap problemen

Platvoet
Wij zouden per 1 januari worden overgezet van TELE2 LITE (via kpn) naar TELE2 Compleet.

Op 29 december hadden we geen signaal meer via het oude telefoonkanaal. dus wij natuurlijk direct opbellen want we hadden nog geen modem gezien.

Nou kregen wij een modem opgestuurd. deze op zaterdag 2 januari ontvangen. Modem op zondag 3 januari geinstalleerd. wat nu? geen signaal! Weer gebeld signaal en alles was goed volgens die persoon. moest echt aan ons liggen. Wij controleren werkte nogsteeds niet. Weer gebeld zegt die persoon dat de lijn niet was aangesloten en hij zou een "ticket" aanmaken, moesten maar even paar dagen wachten. Alsof wij daar zin in hebben!

Wij dus vier dagen wachten in deze dagen kregen wij nog TWEE modems thuisgestuurd. dus totaal hadden we nu DRIE modems maar nog 0,0 signaal. Zo hebben we ze nog ongeveer 10 keer opgebeld. Steeds is er een ander probleem en moeten er tickets aangemaakt worden. inmiddels zitten we al op 18 januari en kom de 26e een monteur om te zien dat de lijn echt dood is.

Verder had tele2 nog geld van de rekening afgeschreven van het TELE2 LITE abbonement. Dit zal teruggestort worden door de Financiele afdeling maar daar heb ik nog niets van gezien.

Gister met een bekende gepraat die een ex-medewerker was van TELE2. Deze vertelde mij dat in 99 van de 100 gevallen overstappen van TELE2 LITE naar een ander TELE2 abbonement niet binnen een paar dagen waren geregeld. dus mocht er nog iemand over denken dit te doen DOE DIT NIET!

Weet iemand hoe het zit als mijn lijn 30 dagen dood is en ik mijn abbonement op zeg hoe dat gaat met mijn telefoonnummer?

Groet Niels
 
Tele2 Webcare
Geachte  platvoet

Stuurt u mij  alstublieft een email met uw mobiele nummer en/of klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2  en kan voor u kijken wat era an de hand is. Mijn email adres is:  webservice@tele2.nl

Met  vriendelijke groeten,

Alex weijer
Webservice Tele2"
 
Platvoet
Monteur is geweest. vertelde dat er geen signaal op stond. Hoe verassend.... Tele 2 neemt contact op met KPN en die moet het dan aansluiten ofzo. Moet binnen 5 werkdagen geregeld zijn. dus Tele2 heeft nog tot maandag 1 februari en anders zijn wij weg bij die toko.
 
Platvoet
30 jan heeft de heer Wijers contact met mij opgenomen. er zou morgen (zaterdag dus) een monteur langskomen van KPN. Wij hebben vandaag nog niemand gezien (speciaal voor thuis gebleven). misschien moet hij nog komen maar dan wordt het wel een latertje voor hem. Dus morgen is de grote dag dat we gaan opzeggen.

toch jammer van de vele jaren dat we bij tele2 hebben gezeten (denk zo rond de 5 a 6 jaar) maar ja Tele2 kan het zichzelf aanrekenen.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Overstap problemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Problemen met het verkrijgen van een IP adres Algemeen 9 02 november 2016, 06:11
Problemen afstandsbediening glasvezel Tele2 Installatie en aansluit problemen Tele2 modems 11 20 februari 2014, 00:41
problemen draadloze snelheid. Internet tot 50 Mbit/s via VDSL 11 13 februari 2014, 23:21
Problemen met internet via utp Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 6 21 december 2013, 21:36
Problemen met aansluiten van internet Storing 17 19 december 2013, 17:39
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill05:23:34
| Gilex10:09:58
| abmg20:44:25
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?