obey-robots.txt
09 December 2016, 20:18
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de installatie en aansluitingen van het Tele2 modem
 Onderwerp afdrukken

4 poorten lan ipv 2 op davolink2020 modem

Edwin44
Is het misschien mogelijk met aanpassing van Tele2 firmware of instellingen de poorten 1 en 2 ook als netwerk te configureren (zoals ook in het plastic op het modem staat gedrukt ? Ipv voor digitale tv waardoor je geen ip nummer krijgt van de DCHPs server? Moet toch kunnen zonder weer een extra switch/hub te gebruiken met nog meer grijze stroom???

Of met de originele fimware van de fabrikant deze in te stellen zodat er gewoon weer 4 lan poorten open staan?

OF heeft tele 2 hier ook een aanpassing voor? Er is alleen internet en telefonie abonnement geen tv.

Dit omdat we graag iedereen veilig een kabel willen geven aan onze opgroeiende kinderen dan al die permanente Wifi straling van 8 zenders en ontvangers.... met alle gevolgen van dien....op termijn..Shock

dank

jantjebeton
tuurlijk is het mogelijk om via een firmware aanpassing dit voor elkaar te krijgen, alleen Tele2 gaat deze firmware niet aanpassen, kortom of je zult een switch/hub moeten gebruiken of je zult gebruik moeten maken van WIFI.

Edwin44
is het niet mogelijk om de firmware terug te zetten dan ? of wordt die dan weer automatisch geupdate door Tele2??

cornfed
Je kan wel een nieuwe firmware op zetten, maar dan heb je geen verbinding meer met Tele2.
Alleen met de aangepaste firmware van Tele2 heb je toegang tot het netwerk.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '4 poorten lan ipv 2 op davolink2020 modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
wekkergeluid uit modem Installatie en aansluit problemen Tele2 modems 1 29 augustus 2016, 21:55
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen 2 08 augustus 2016, 12:58
poorten opzetten davolink dv 2020 voor klikaanuit Installatie en aansluit problemen Tele2 modems 1 17 juli 2016, 13:06
Poorten openen voor de Xbox & Playstation Helpdesk 75 17 maart 2016, 18:56
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 8 25 februari 2016, 00:39
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill01:43:50
| abmg02:02:43
| Gilex09:43:18
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?