obey-robots.txt
09 December 2016, 18:21
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken

Tele2- TV-Gold ik zou graag van de tv gedeelte afwillen is dat mogelijk ???

louism74
Gister is mijn pakket Tele2- TV-Gold geleverd , :(:(wat is die decoder traag zeg en:o:o:o“lelijk “ die decoder zorg alleen voor frustraties ik zou graag van de tv gedeelte afwillen is dat mogelijk???:
 
Tele2 Webcare
Helaas is het niet mogelijk om om deze reden het TV pakket op te zeggen.

 
rowdy
Tja, als je vindt dat het product niet voldoet aan de eisen en verwachtingen die je redelijkerwijs bij zo'n product zou mogen hebben, kan je om die reden opzeggen. Of 'traag zappen' en 'lelijke decoder' echter onder deze redelijkheid vallen, is maar zeer de vraag. Ik denk dat je wettelijk gezien dus geen poot om op te staan hebt en als je al op mag zeggen, is het coulance van Tele2. Overigens, ik weet niet welke aanbieding met bijbehorende minimale contractsduur je hebt, maar anders is het sowieso per maand opzegbaar natuurlijk.
 
Boompje
Ik hoor altijd zoveel negatieve verhalen over dit produkt .
Zal misschien hier omdat ik heel dicht bij een wijkcentrale woon het wel eens proberen of dit hier ook zo is .
Aangezien Tele 2 mijn verplicht om een 2 jaars contract te nemen blijft het een reden om het niet te doen .
 
blondendom
Gelukkig nog iemand die hem traaaahaaaaaag vindt. En idd, ik heb ook spijt van het TV-gedeelte..... Hopelijk krijgen we binnenkort een nieuwe (snellere?) decoder met HD er in, dat zou de klachten tegemoet komen.
 
cornfed
Hier lees je meer over de nieuwe set-top-box.
Tele2 kondigt nieuwe settopboxen aan voor ontvangst van hd-televisie

Wanneer hij verkrijgbaar is en hoe goed hij werkt, is nog niet bekend.


Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
wilfred41
ik ken dit probleem heel goed
als wij via de decoder keken hadden we slecht beeld als we een film huurde dan liep de film steeds vast ook hebben we heel vaak een storings code gekregen
ik heb contact gehad met tele2 en ik wilde dat abbonement ook stop laten zetten maar dan moest ik even bijna 1200 euro betalen omdat ik dan contract breuk zou doen zeiden ze
nou sorry dit is me niet verteld toen ik het contract in februari afsloot
tele2 zegt wel geef u oude provider de zak maar ik wil de zak dolgraag aan tele2 geven
maar goed er is door tele2 belooft dat ik een nieuwe decoder zou krijgen nu bijna 2 maanden later nog steeds geen nieuwe decoder
dus ik heb nu die decoder er tussen uit gehaald en met een rot gooi in de kast gegooid
ik heb nu tv via canaldigitaal door middel van een schotel en dat bevalt me prima veel meer kanalen dan bij tel2
ik weet wel ik betaal nu dubbel maar ik heb het er graag voor over
en wat ik belachelijk vind als je 1 maand te laat ben met betalen dan word je meteen afgesloten en als je ze belt met een storings klacht dan nemen ze je niet serieus en ik vind dit echt heel erg
 
Tele2 Webcare
Geachte wilfred41,

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Graag zou ik u ook willen vragen om uw gebruikersnaam en eventueel de link naar dit topic toe te voegen aan de e-mail . Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2- TV-Gold ik zou graag van de tv gedeelte afwillen is dat mogelijk ???', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen 4 11 oktober 2016, 14:06
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten 2 21 augustus 2016, 10:07
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen 2 08 augustus 2016, 12:58
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 8 25 februari 2016, 00:39
Bereikbaarheid klantenservice@tele2.com OFFLINE? Klacht over Tele2 3 20 februari 2016, 13:24
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| abmg< 5 mins
| Bill01:17:21
| Gilex07:46:03
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?