obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
poorten openen
snowy
hey gaste,
Ik heb 1 vraagje, Voor verschillende programma's moet je de poorten van je router open zetten of weten welke poorten open zijn Smile

Ik heb op verschillende forums gelezen dat je je poorten open kunt zetten door in je internetbrowser bar je ip adress te type en dan inlogge en standaart voor mijn router moet dat zijn user user of admin admin deze werke allebei nietSad ik weet niet of tele2 daar andere wachtwoorde of iets voor heeft??

kan iemand van jullie me miss verder helpe Grin

de router die ik heb is: Davolink DV-201AMR

Alvast bedankt

~Snowy
 
baatje30
De inloggegevens staan in de handleiding van je modem. Bij mij lukte het wel met wat er in de handleiding staat. Heb je deze misschien verandert?

Ik weet niet of ik zomaar de inlogcodes van de handleiding op internet mag zetten dus doe ik dat maar niet. Misschien dat een beheerder daar antwoord op kan geven....
 
cornfed
De standaard inlog is user en wachtwoord is ook user.

Als ze niet werken betekent dat ze verandert zijn.
Je kan dan alleen nog een fabrieksreset uitvoeren om er weer in te komen.

@ Baatje

Alleen persoonlijke informatie zoals ip adressen, e-mails en telefoonnummers zijn ongewenst.
Niet zozeer omdat het niet mag, maar om de users te beschermen.
Gewijzigd door cornfed op 24 januari 2009, 11:57
 
baatje30
Ok bedank voor je reactie. Dan kan ik er rekening mee houden. Ik dacht eerst even checken voordat ik eventueel info op het web zet......
 
snowy
Snel gereageerd Smile ty Grin

Maar baatje zou je dan miss die inligcode wille poste Grin

alvast THNX!

~Snowy
 
baatje30
user en user

Was overigens al genoemd door cornfed....
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'poorten openen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Comtrend VI-3223 poorten open zetten Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 06 dec 2017
Poorten openen voor de Xbox & Playstation Helpdesk : 76 22 feb 2017
Poorten open zetten Helpdesk : 2 11 jan 2017
poorten opzetten davolink dv 2020 voor klikaanuit Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 17 jul 2016
"Handleiding" Poorten openen in TG789BVN Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 jan 2016
Advertentie