obey-robots.txt
08 December 2016, 16:56
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Snelheid download dramatisch.

MoRaNi
Het vreemde is dat het s'nachts wel de snelheid heeft wat ik behoor te hebben en overdag kom ik niet hoger dan 2 á 300 kb/s met newsleecher.Als ik dan het http://www2.versatel.nl/100mb.bin download daar wil ik het niet eens over hebben want die komt dan niet hoger dan 50 á 60 kb/s.En s'nachts na een uur of 1 loopt ie weer als een trein.
Normaal is mijn snelheid 1.3 á 1.4 mb/s met een payserver van Eweka erbij.
Heb hier nu al 1,5 week last van en ik wordt vandaag of morgen gebeld door het hoofd kantoor van tele2, heb vorige week ook al 2 á 3 uren met de td van tele2 aan de telefoon gezeten.
Ik woon in regio noord holland en daar heeft als het allemaal klopt iedereen hetzelfde probleem.Ik ben naar een paar mensen geweest in het dorp en het komt er op neer dat er in geheel volendam een zeer groot probleem is met de bandbreedte................snelheid op een dramatisch niveau.

Zal het worden opgelost, ik wordt er ondertussen boos van.
Tja zolang je alleen internet dan zal je niemand horen.Aangezien ik meer dan dat doe merk je pas op dat er iets goed fout zit met de snelheid, al ruim 1,5 week en counting...............
Omdat ik ook een payserver gebruik zie je al snel dat er iets niet klopt met de verbinding hier op volendam.En het 100mb.bin bestandje daar zie je het ook heel goed........net aan 60kb/s.

Het wordt tijd dat er nu eens maatregelen worden getroffen door tele2.

groet Ton Angry
Gewijzigd door MoRaNi op 26 januari 2009, 17:27

ProtomanP1
Heb sinds zondag morgen ook dramatisch traag internet.
Krijg max 70KB/s terwijl ik gemiddeld met 1500KB/s download.

Gebeld met Tele2, ze hebben geprobeerd de wijkcentrale te resetten. Ging niet want de verbinding ermee was enorm traag. De helpdesk medewerkster had zelf nog nooit zo'n lage snelheid gezien.

Vandaag rond een uur of 2 's middags was de snelheid 1200KB/s maar nu zie ik weer dat hij op ~170KB/s ligt.

Als ik iets download dan valt internet en telefoon zelfs helemaal weg. Dan moet ik de modemrouter herstarten, waarna er een rood lichtje verschijnt dat na 1 minuut weer uitgaat, en dan heb ik weer verbinding (nog steeds slecht).

Tele2 zou binnen 5 werkdagen iemand langs de wijkcentrale sturen. :/

MoRaNi
Nou dat heb ik dus ook.............welke regio woon jij als ik dat mag weten????

ProtomanP1
Overijssel, Oldenzaal

Om eerlijk te zijn staat mijn modem een meter of 6(!) van het IS/RA punt.
Maar dat staat hij al sinds het begin en ik kreeg altijd een snelheid van 1.5MB/s bij bbned en tele2 100MB.bin

Het is pas sinds zondag dat het een drama is geworden.

MoRaNi
Zoals ik het nu zie is volgens mij het probleem in volendam opgelost.
Heb nu weer een download snelheid van 1.4 á 1.5 Mb/sWink

En het 100mb.bin gaat nu natuurlijk ook weer als een trein, hoop dat het nu is opgelost.

Hou het ff in de gaten en vermeld het als het definitief is.

Grtz Ton.
Gewijzigd door MoRaNi op 27 januari 2009, 13:35
SmileRespect als je dat hebt krijg je er ook wat voor terug, respectSmile

ProtomanP1
Ik kom nu ook op 1.5Mb, maar dat is nog steeds te weinig voor 20Mbit pakket.

Als ik LOST niet kan zien deze week, dan kan het hoofdkantoor een bom verwachtenGrin

MoRaNi
Die 20mb kan je gerust vergeten...............1,5 mb/s is zeer netjes.
Ze kunnen dat gewoon nooit waarmaken...............dat is een feit.

ProtomanP1
Ben je shikke ofzoGrin

Ik heb sinds mijn activering bij Tele2 nooit onder de 13Mb gehaald.

Ik haal nu 10x minder. Maarja, binnen 3 werkdagen wordt ik gebeld, en als het goed is is dan het probleem verholpen.

MoRaNi
Okee dus je wil zeggen dat je dus 13000 Kb/s hebt met downloaden...............ja dag.........want jij zegt ons dat je 13mb download snelheid hebt....geloof me nou dat wil ik dan wel eens zien met een screen shot.....srry pell maar dat gaat er bij mij niet in.........dus we willen bewijzen aub, okee.
Als 1.3 mb hebt zit je met een download van 1300 kb/s en dat is te doen.

Dus ga mij nu niet vertellen dat jou snelheid met newsleecher of grabbit of maakt me niet uit wat...........13mb is(wat dus overeen moet komen met 13000 Kb/s.

Dus aub een screenshot en ik ben overtuigd............

Grtz Ton
Gewijzigd door MoRaNi op 27 januari 2009, 23:25

ProtomanP1
Ik download met 15Mb wat uitkomt op 1500KB

Verschil tussen MB en Mb is groot.

Ik haalde kwa MB rond de 1.5MB/s, kwa Mb rond de 15Mb/s

Nu snap ik dat je bedoelt dat jij nu weer met 1.3/1.4 MB/s download, want je had MB zonder hoofdletters, wat een wereld van verschil is.

Met Usenet download ik met 1500KB/s wat op 1.5MB/s uitkomt en 15Mb/s.
Gewijzigd door ProtomanP1 op 28 januari 2009, 00:43

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheid download dramatisch.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Te verwachten snelheid Internet tot 50 Mbit/s via VDSL 6 06 juni 2016, 15:59
Download snelheid Algemeen 1 06 mei 2016, 21:24
Eindelijk mijn modem maar nu de snelheid nog Algemeen 52 09 januari 2016, 18:08
problemen draadloze snelheid. Internet tot 50 Mbit/s via VDSL 11 13 februari 2014, 23:21
ADSL traag Usenet download Snelheid 3 29 oktober 2013, 18:57
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill02:10:31
| Gilex09:46:24
| abmg20:52:17
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?