obey-robots.txt
09 December 2016, 18:21
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken

Connecten bij Newsleecher

Chielio73
Hallo,

Ik heb NewsLeecher geinstalleerd en heb de newsserver van TELE2 hierbij (news.tele2.nl) ingevuld met geen wachtwoord en gebruikersnaam (ergens anders op dit forum geleerd). Port 119 (standaardinstelling van Newsleecher) en 2 connections.

Toch kan Newsleecher geen verbinding maken. Ik heb draadloos internet van TELE2 met de Davolink 2020. Moet ik evt. nog poorten openzetten voor NewsLeecher?? Ik hoop dat iemand op dit forum mij verder kan helpen.

Many thanks Wink

Michiel

cornfed
Deactiveer je firewall eens.

Chielio73
Hi Cornfed,

Thanks voor je reactie. Ik heb de Firewall afgesloten. Helaas geeft Newsleecher nog steeds de status offline na reconnecten. Ik heb voor de zekerheid gisteren een vergelijkbaar programma gedownload en geprobeerd te connecten (SABnzbd) helaas met hetzelfde effect.

Nu had ik vroeger de Speedtouch van Alcatel waar ik voor het gebruik van E-donkey de poorten open moest zetten. Zou dat hier ook het geval kunnen zijn.

Super thanks alvast voor je hulp.

soccerfan
Je hoeft op het modem niets aan te passen. Bij mij werkt het zonder problemen. Welke foutmelding geeft Newsleecher (zie het Log tabblad in NL)
TIP: Post ook je Tele2 gebruikersnaam! Ook Tele2 medewerkers lezen dit forum soms.

cornfed
Doe eens in het DOS venster een ping news.tele2.nl.

Daar mag geen time-out melding uit komen.
Je hebt toch geen illegale versie?
Newsleecher is best wel goed beveiligd.
Gewijzigd door cornfed op 11 februari 2009, 11:59

cammikaze
heb je al geprobeerd of je bekabeld wel verbinding hebt ??
Bij mij werkt alles perfect onbekabeld en bekabeld zonder dat ik "rare" aanpassingen heb moeten doen in modem of pc.
Check
Let er op dat je geen van de 2 hokjes hebt aangevinkt in NL (dus ssl en login blanco) prio op 1 en 2 connections.
Gewijzigd door cammikaze op 11 februari 2009, 15:00

Chielio73
Hi guys,

Thanks voor alle hulp. Denk dat het inderdaad aan Newsleecher ligt. Ben even aan de slag gegaan met SABnzbd en die draait als een tierelier.

Many thanks

groeten

MichielSmileSmileSmile

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Connecten bij Newsleecher', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| abmg< 5 mins
| Bill01:17:48
| Gilex07:46:30
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?