obey-robots.txt
09 December 2016, 18:24
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

GPRS problemen. Hoe lang nog??

FritsPlotseling
Rond 20 februari jl kreeg ik plotseling geen (mobiel) contact meer met de meeste websites.
Op advies van de Helpdesk een masterreset gedaan, (zonder resultaat), mijn sim-only kaartje in een ander toestel geprobeerd (zonder resltaat), en uiteraard tig keer de internet instellingen opgevraagd.
Al met al krijg ik het gevoel dat het bij Tele2 geen al te hoge prioriteit heeft.
Overigens bleek tijdens die test met dat andere toestel (Nokia 6300) dat ook dat toestel inmiddels geen contact meer kreeg met veel websites.
Sites die respons nodig hebben doen het niet, sites die geen respons verlangen doen het wel.
Herkent iemand het probleem? Zo ja, wat is er aan te doen ?

BVD
Frits.

weetniet
werkt weer
Gewijzigd door weetniet op 09 maart 2009, 19:02

ankiepankie
Werkt bij mij nog steeds niet!! Word er helemaal kriebelig van, heb het dit weekend nodig, maar vraag me af of het dan functioneert!

Vanmorgen tele2 al aan de lijn gehad, die deed alsof het voor hen volslagen nieuws was, instellingen opnieuw toegestuurd gekregen, maar helpt allemaal niets.
Waardeloos!!!!!! Denk er ernstig over om bij mijn volgende abonnement naar andere aanbieder over te stappen!

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'GPRS problemen. Hoe lang nog??', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Problemen met het verkrijgen van een IP adres Algemeen 9 02 november 2016, 06:11
Problemen afstandsbediening glasvezel Tele2 Installatie en aansluit problemen Tele2 modems 11 20 februari 2014, 00:41
problemen draadloze snelheid. Internet tot 50 Mbit/s via VDSL 11 13 februari 2014, 23:21
Problemen met internet via utp Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 6 21 december 2013, 21:36
Problemen met aansluiten van internet Storing 17 19 december 2013, 17:39
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| abmg00:08:28
| Bill01:20:21
| Gilex07:49:03
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?