obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
kosten n.a.v. opzegtermijn KPN
slagewaa
Hallo,

Ik ben per 22 december vorig jaar overgestapt naar Tele2. Ik heb mij hiervoor op 19 sep. 2008 aangemeld bij Tele2, met ingangsdatum 22 december 2008. Tele2 zou zorg dragen voor de opzegging bij KPN.

Bij de eindafrekening van KPN worden nu 12,90 EUR kosten gefactureerd wegens "kosten n.a.v. opzegtermijn". Ik heb navraag gedaan bij KPN en kreeg het volgende antwoord:

"Uit onze administratie blijkt dat er op 31 december 2008 een aanvraag werd ingediend voor het opheffen van uw aansluiting bij KPN wegens de overstap naar een andere aanbieder.
Op 7 januari 2009 is uw telefoonaansluiting daadwerkelijk afgesloten. Op uw factuur worden hierbij automatisch de abonnementskosten terugbetaald vanaf (7 januari 2009.

U heeft echter een maand opzegtermijn (zie hiervoor de Algemene Voorwaarden op onze site). Hier heeft uw nieuwe telecomprovider geen rekening mee gehouden. Dit houdt in dat u abonnementskosten verschuldigd bent tot (31 december 2008 + 1 maand =) 31 januari 2009.

Deze abonnementskosten, van 7 januari 2009 tot 31 januari 2009, worden in rekening gebracht onder de rubriek 'kosten n.a.v. opzegtermijn'."

Blijkbaar heeft Tele2 dus geen rekening gehouden met de opzegtermijn bij KPN, en hiervan krijg ik nu de rekening. Aangezien ik ruim op tijd heb aangemeld ben ik van mening dat Tele2 verantwoordelijk is voor deze kosten.

Kan ik deze kosten terugvragen bij Tele2?
 
slagewaa
Dit was blijkbaar een foutje van Tele2, ik heb de toezegging gekregen dat dit wordt terugbetaald.

Netjes toch?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'kosten n.a.v. opzegtermijn KPN', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Laptop actie en kosten na 24 maanden.... Klacht over Tele2 : 5 05 mrt 2011
hogere kosten na upgrade. Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 30 dec 2010
OPSTAPPEN zonder KOSTEN Algemeen : 2 28 aug 2010
Terugvorderen Abbonements kosten Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 33 09 jul 2010
Advertentie