obey-robots.txt
04 December 2016, 00:51
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken

Tele 2 Aansluit vraagjes

robinb
Heey allemaal.

Ik ben dus van mij 2mbps van Ziggo overgestapt naar 20mbps van Tele2.
Nu ben ik dus technisch aangesloten.

Heb dus het installatie pakket, maar weet niet hoe het allemaal werkt.
Ik betaal dus 5 euro in de maand extra voor die telefoonlijn want wij hebben geen vaste telefoon.
Ik heb er allemaal dingetjes bij gekregen maar in principe moet ik dan toch gewoon het modem rechtstreeks aansluiten naar die rare stekker uitgang?
en dan gewoon de ethernet kabels erin stoppen en dan moet ik internet hebben?

In het boekje staan namelijk allemaal situaties met telefoon wat wij dus niet hebben.

En ik ben 1500 meter van de centrale af ik had eerder altijd met ziggo 255kbps download snelheid wat zal ik met Tele2 ongeveer kunnen halen?

Alvast bedankt voor de hulp.

Groeten,

Robin
Gewijzigd door robinb op 26 maart 2009, 16:50

rowdy
Je sluit inderdaad het modem rechtstreeks aan op de (eerste) telefoonaansluiting in je huis. Je hebt verder geen bijzondere kabels nodig en hoeft ook geen gekke dingen te doen. Je telefoontoestel(len) sluit je gewoon aan op het modem, net als de computer en eventueel je decoder als je ook televisie hebt genomen.
Verder je pc altijd op Lan 1 of 2 aansluiten, Lan 3 en 4 zijn voor de decoder.

robinb
Maar wij hebben 3 Ethernet kabels?
Hoe kan ik dit oplossen dan?

Tele2 Webcare
Geachte  Robinb

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2

rowdy
robinb schreef:
Maar wij hebben 3 Ethernet kabels?
Hoe kan ik dit oplossen dan?

Als je drie computers hebt, dan moet je helaas nog even een aparte switch (een soort verdeeldoos) kopen. Deze sluit je aan op bijv. Lan1 en vervolgens alle computers op Lan2 en op de overige poorten van de switch (of allemaal op de switch, dat maakt niet uit).
Je kunt overwegen om in plaats van een switch, een of meerdere (USB-)draadloze ontvangers te kopen voor 1 of meer van je computers.

Hunter
Robinb en Rowdy,

Ik wil jullie graag even ervan op de hoogte stellen dat LAN1 en LAN2 voor de decoder is en LAN 3 en LAN 4 voor het internet zijn.
voor de rrest heeft rowdy helemaal gelijk.

Succes!!

rowdy
Ja, ik haal ze altijd door elkaar en ik had daarom voor de zekerheid nog even geGoogle'd maar blijkbaar stond het op die pagina waar ik het vandaan haalde ook verkeerd!

Zie ook nog http://www2.tele2...npage.htmlvoor de instructiefilms.
Gewijzigd door rowdy op 27 maart 2009, 21:35

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele 2 Aansluit vraagjes', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Ontevreden over tele 2 en haar klantenservice incl forum en webcare! Klacht over Tele2 4 08 september 2015, 13:16
Tele 2 Verbinding Na Verhuising ERG traag ( help ) Snelheid 2 17 augustus 2014, 20:56
tp-link router 1043nd achter davolink 2020/tele 2 plaatsen mislukt Helpdesk 10 19 oktober 2012, 00:34
Decoder aansluit probleem Algemeen 5 21 april 2012, 11:48
Tele 2 (1 tv digitaal en 2 analoog) en nog steeds rekening van UPC voor tv?? Klacht over Tele2 10 11 april 2012, 20:29
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill01:48:22
| abmg10:21:38
| Gilex13:30:17
| enzo 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?