obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
Decoder aan te sluiten op LCD-monitor van PC?
RvL
Hallo,

Ik ben in het bezit van een Tele2 decoder die in de woonkamer is aangesloten op mn TV. Werkt allemaal prima. Tot zover dus geen vragen. Nu wil ik boven op de slaapkamer ook TV kunnen kijken. Hiervoor wil ik een 2e decoder aanvragen bij Tele2, om die vervolgens aan te sluiten op de LCD-monitor van mn PC. Ik ben van plan hiervoor een nieuwe 24'' monitor aan te schaffen.

Is het voldoende als deze nieuwe monitor een scart ingang heeft om te verbinden met de scart uitgang van de decoder? Of is het ook noodzakelijk dat de monitor een ingebouwde tv-tuner heeft?

Daarnaast neem ik aan dat de monitor ingebouwde speakers moet hebben?

Alvast bedankt voor een reaktie!

Groet,
Remco
 
cornfed
De decoder kan je alleen aansluiten via SCART.
Dus als je een monitor vindt met SCART zit je save. Een tuner is dan niet nodig.



 
rowdy
Een aantal van de (duurdere) modellen van Acer hebben Scart ingangen.
Ook kun je bijvoorbeeld een Medion LCD tv kopen, met een resolutie van 1680x1050 bijvoorbeeld. Prima als monitor, maar kan eventueel dus ook als TV gebruikt worden omdat er ook een tuner inzit.

Het apparaat van Tele2Labs zie ik zo voor prijzen van 125 Pond (!). Vast wel ergens ietsje goedkoper, maar wel duur. Handiger om dan gewoon een kleine LCD tv met tuner en alles te kopen, denk ik.
 
RvL
Dank voor alle antwoorden. Heb uiteindelijk een Samsung T240HD monitor gekocht. Wilde al een 24'' hebben, en deze heeft ook een scart ingang (en TV tuner, maar die heb je niet nodig om tele2 aan te sluiten). Uitgeprobeerd met de Tele2 decoder en werkt prima! Ik kan nu mn monitor ook als 2e TV gebruiken. 2e decoder inmiddels besteld.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Decoder aan te sluiten op LCD-monitor van PC?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zelf extra decoder kopen teogestaan? Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 1 30 jun 2017
code voor tele2 amino / aminet decoder te besturen via philips Goeiedag, ik heb zojuist een philips Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 01 aug 2014
Bestaande Tele2 modem aanluiten op nieuwe decoder Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 05 mei 2014
Oude Siemens decoder Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 4 05 jul 2012
aMINET DECODER/BEAMER/VERSTERKER Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 09 jun 2012
Advertentie