obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL
 Onderwerp afdrukken
Problemen zeer lage snelheid en Tele2 service perikelen
bavelb
Sinds 21 april heb ik Tele2 20Mb. In het begin ging alles goed maar sinds maandag krijg ik zeer veel lag en zijn mijn downloadsnelheden naar beneden gestort. Vandaag contact gehad met de helpdesk, daarna technische dienst en zijn er verschillende tests uitgevoerd, zowel modem als wijkcentrale resets. Zelf heb ik alle kabels vervangen. Uiteindelijk is het vervolgens doorgespeeld naar het hoofdkantoor.

Zojuist teruggebeld: er is geen enkel probleem op de lijn en ze bieden aan op 12 mei (ff wachten) een monteur te sturen om aan te tonen dat het probleem bij mij ligt (letterlijk zo gezegd). De monteur neemt een laptop mee en doet wat testjes en als die positief uitvallen (dus goede verbinding) mag ik voor de kosten opdraaien.

Gek genoeg is mijn oude verbinding (nog actief) snel aangesloten en krijg ik prima snelheden, ik heb dit ook vermeld. Kortom het *kan* niet aan mijn pc liggen. Desondanks mag ik toch tot 12 mei wachten tot er wat gebeurd, mits de monteur ook constateerd op zijn machine dat de verbinding niks is. Ondertussen ben ik dus mijn verbindingen, kabels ed. maar nagegaan, maar kan geen enkele verbetering constateren, zowel met draad als draadloos. Heb alle kabels vervangen, heb de router eraf gehaald en de pc's direct op het modem gezet etc.

Heeft iemand suggesties hoe het mogelijk is dat tele2 geen enkel probleem constateert met het doorlichten van de lijnen terwijl de verbinding (zowel via speedtest.net als het downloaden van een 100mb.bin van tele2 tragisch is, en beide perfect gaan als ik mijn oude ziggo modem er op gooi?

Mijn gemiddelde testresultaat:
462832448

Ik heb de afstanden tot wijkcentrale probern te krijgen maar de links tot op heden )bbned) geven aan dat DSL op mijn adres niet mogelijk is. Ik begin deze sites te geloven...

e: het dowloaden van de bin van www2.tele2.nl/100mb.bin:
79157580
Gewijzigd door bavelb op 29 april 2009, 20:05
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen zeer lage snelheid en Tele2 service perikelen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie