obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
opnemen ander kanaal via tweede decoder
searcher
Hallo,

Om tegelijkertijd naar een ander kanaal te kunnen kijken als dat wordt opgenomen hebben we een tweede decoder genomen die gekoppeld is aan de tweede tv in de slaapkamer.

Echter bij het in de praktijk brengen ging het fout. De ene decoder was geprogrammeerd en we keken naar de ander. Op het moment dat die ene ging opnemen en we bij de andere decoder naar een andere zender keken, kregen we ook bij die andere decoder in beeld dat er een verbinding tot stand werd gebracht om opgenomen te gaan worden.
Die decoder weer naar de juiste zender gedaan waar we naar keken. Later gekeken wat er was opgenomen. Mooi niets dus.

Wat doen we fout?
Als je een 2e decoder bestelt krijg je mooi geen uitleg, je wordt aan je lot overgelaten en de helpdesk daar wordt je ook niet veel wijzer van.

Bedankt voor jullie uitleg en tips.
 
cornfed
Zijn beide decoders op dezelfde LAN poort aangesloten van de router?
 
Tele2 Webcare
Geachte searcher

Stuurt u mij alstublieft een email met uw mobiele nummer en klantgegevens. Ik ben een medewerker van
Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl

Met vriendelijke groeten,

Tele2 webservice
 
searcher
Bedankt voor de hulp.

Ik reageer namens een kennis, de mevrouw is op leeftijd en het internet nog niet bij machte.

De ene decoder zit in lan1 en de andere in lan2.
Op de opname is alleen het logo van tele2 te zien dat in beeld komt.

Rechtstreeks opnemen lukt wel. Programmeren is echter nog nooit gelukt, niet via de beschrijvingen via playlist programmeren, ook niet toen er nog maar 1 decoder was. Volgens de helpdesk ligt dit aan de harddisk recorder van LG, maar waarom lukt rechtstreeks opnemen dan wel.

T.a.v. de medewerker van Tele2. Ik zal mevrouw vragen haar gegevens door te geven aan u.

Met vriendelijke groet,

Searcher
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'opnemen ander kanaal via tweede decoder', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zelf extra decoder kopen teogestaan? Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 1 30 jun 2017
code voor tele2 amino / aminet decoder te besturen via philips Goeiedag, ik heb zojuist een philips Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 01 aug 2014
Geen andere zenders kijken als ik aan het opnemen ben ! TV diensten : 5 09 jun 2014
Bestaande Tele2 modem aanluiten op nieuwe decoder Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 05 mei 2014
Oude Siemens decoder Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 4 05 jul 2012
Advertentie