obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Modem valt elke keer uit
bartosia
Ik heb sinds 29 april internet van Tele 2 en nog geen dag een fatsoenlijke verbinding gehad.

Vaak als ik mijn pc aan zet (verbonden via netwerkkabel aan de router, poort 3) valt mijn verbinding weg.
Als ik dan via de browser in de router zelf kijk staan beide DNS adressen op 192.168.1.1

Ook heb ik al geprobeerd om de DNS servers van Tele 2 (op hun advies) lokaal in mijn netwerkconfiguratie in te stellen, ook dit zonder succes.
Heb ik dan eindelijk verbinding en start ik mijn laptop op om draadloos te internetten vallen alle lampjes op het modem uit en na een hoop geknipper begint de bovenste rood te branden.

Gisteravond ingelogd op het draadloze netwerk van mijn buurman (met laptop) en niks geen problemen...

Vandaag voor de 2e keer de technische dienst aan de lijn gehad en die vroegen me om de stekker van de adapter niet in een stekkerdoos maar direct in een stopcontact te plaatsen.
Vooralsnog is dit niet de oplossing en wacht ik tot de technische dienst wederom contact opneemt...
 
cornfed
Is de netwerkkabel wel in orde?
En probeer ook eens LAN 4 uit.

 
bartosia
Meerdere netwerkkabels gebruikt.
Lan 4 ook al getest.
Modem meerdere malen gereset.
PC ook al in dmz gehangen.

Allemaal zonder succes..
 
cornfed
De lampjes van de router mogen nooit zomaar uitvallen.
DMZ is alleen om de firewall te omzeilen.

Of de voeding of de router geeft problemen.
De technische helpdesk kan het log zien van de router. Zij moeten nakijken wat er gebeurt.
Ik vermoed dat je een nieuwe router en/of voeding gaat krijgen (nou ja, 4 jaar oud nieuw Wink)
Gewijzigd door cornfed op 19 mei 2009, 22:22
 
bartosia
We shall see!

Laat wel even weten wat het geworden is
 
Tele2 Webcare
Geachte Bartosia

Stuurt u mij alstublieft een email met uw mobiele nummer en klantgegevens. Ik ben een medewerker van
Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl

Met vriendelijke groeten,

Tele2 webservice
 
bartosia
Nieuw modem gekregen, problemen opgelost!
 
cornfed
Goed zo!
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Modem valt elke keer uit', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
wekkergeluid uit modem Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 29 aug 2016
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen : 2 08 aug 2016
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 8 25 feb 2016
waarom is de wan poort op de 20 mbit modem wel beschikbaar en op de 40 mbit niet? Algemeen : 2 14 sep 2015
Advertentie