obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Wel bellen maar zelf niet bereikbaar
lelietje
hallo ik ben al 8 weken bijna niet bereikbaar via de telefoon.
Ik heb al heel wat gebeld heb zelfs een referentie nummer gekregen, maar zelfs daarmee bereik ik niks.
Ik heb nu maar een brief naar de directie gestuurd maar nog geen antwoord gekregen
 
BMW318TI
Yup na 7 jaar klant te zijn geweest ga ik het opzeggen als mijn contract voorbij is.
 
brouwer95
Het is niet te geloven dat wij zelf moeten raden en bellen wat er aan de hand is ????

Na weer is een keer gebeld te hebben heb ik ook maar is gevraagd waarom er niets op de website staat en dat ze zo lekker de kosten op laten lopen ???!!

De medewerker snapt niet waarom het niet op de website staat en vind dit toch wel een goed idee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HALLO !!!!!!!!!!!! Wat zijn jullie allemaal aan het doen??????

Misschien hadden ze beter een nieuwe centrale in lelystad kunnen neerzetten want
bouwen gaat nog sneller dan die reparaties!!!(van Tele 2) het is natuurlijk makkelijk om te zeggen dat de storing door andere partijen moeten worden opgelost en dat je er niks aan kunt doen .

maar ondertussen nog steeds geen oplossing!!!Shock
 
BMW318TI
Zo weer een boze mail gestuurd! effe afwachten!
Ik ga niet meer bellen!
 
BMW318TI
Zo mail terug gekregen zovan bel maar klantenservice op.
Dus toch maar gedaan en ja hoor standaard procedure van troubleshooten. Wat ik allang tientallen keren heb geprobeerd.
Ik neem klantensrvice niet kwalijk, want ze moeten volgens protocol werken.

Uiteindelijk gaat de technische dienst binnen 4 dagen bellen!
Dat mag ook wel als je sinds je nieuwe verbinding problemen heb!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wel bellen maar zelf niet bereikbaar', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zelf extra decoder kopen teogestaan? Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 1 30 jun 2017
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen : 5 11 feb 2017
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer Algemeen : 1 01 jan 2017
bellen vanaf mijn nummer Tele2 vaste telefonie (analoog) : 10 31 dec 2016
Advertentie