obey-robots.txt
10 December 2016, 17:32
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

lan poorten defect na onweersbui?

dutchiez0r
Mijn lan poorten werken niet meer na de onweersbui van vanochtend, telefoon en het draadloze internet werken nog prima, alleen de lan poorten doen nogal vaag.

lan poort 4 knippert terwel ik er geen lan kabel erin heb zitten, en lan poort 3 werkt helemaal niet meer (lampje brand niet op als de ethernet kabel erin zit).

Heb al de standaard procedures al geprobeerd (reset modem etc etc....)

Zal ik een nieuwe modem moeten aanvragen? Shock

Anoniempje
Probeer eens een kabel te verbinden van één lan naar een andere lan poort. bv lan 1 naar 2 en lan 3 naar 4. Als beide lampjes niet gaan branden is of het modem kapot, of de kabel. Probeer dan een kabel waarvan je zeker weet dat die werkt. zijn lampjes dan nog steeds aan het flippen, dan is het modem stuk en heb je echt alles geprobeerd.

Tele2 Webcare
Geachte dutchiez0r

Stuurt u mij alstublieft een email met uw mobiele nummer en klantgegevens. Ik ben een medewerker van
Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl

Met vriendelijke groeten,

Tele2 webservice

bartosia
Kan heel goed dat die poort "opgeblazen" is. Zijn heel gevoelig namelijk. Heb het zelf ook al paar keer meegemaakt. Zowel modem als netwerkaansluiting in pc.

u2_thebest
als je modem is opgeblazen krijg je dan van tele2 een nieuwe ,moet je die dan betalen of krijg je die gratis van hun

cornfed
De router is eigendom van Tele2.
Dus zij moeten hem omruilen voor een ander.
Als het defect niet jouw schuld is, is dat gratis.
Gewijzigd door cornfed op 09 juli 2009, 21:28
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl

Tele2 Webcare
Geachte u2_thebest

Stuurt u mij alstublieft een email met uw mobiele nummer en klantgegevens. Ik ben een medewerker van
Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl

Met vriendelijke groeten,

Alex Weijer
Tele2 webservice

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'lan poorten defect na onweersbui?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
poorten opzetten davolink dv 2020 voor klikaanuit Installatie en aansluit problemen Tele2 modems 1 17 juli 2016, 13:06
Poorten openen voor de Xbox & Playstation Helpdesk 75 17 maart 2016, 18:56
"Handleiding" Poorten openen in TG789BVN Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 3 26 januari 2016, 11:19
Defect copperjet alice modem Installatie en aansluit problemen Tele2 modems 14 22 februari 2014, 21:00
Poorten opzetten Helpdesk 8 09 februari 2014, 18:05
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill00:06:35
| abmg01:15:38
| Gilex06:04:51
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?