obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
lan poorten defect na onweersbui?
dutchiez0r
Mijn lan poorten werken niet meer na de onweersbui van vanochtend, telefoon en het draadloze internet werken nog prima, alleen de lan poorten doen nogal vaag.

lan poort 4 knippert terwel ik er geen lan kabel erin heb zitten, en lan poort 3 werkt helemaal niet meer (lampje brand niet op als de ethernet kabel erin zit).

Heb al de standaard procedures al geprobeerd (reset modem etc etc....)

Zal ik een nieuwe modem moeten aanvragen? Shock
 
Anoniempje
Probeer eens een kabel te verbinden van één lan naar een andere lan poort. bv lan 1 naar 2 en lan 3 naar 4. Als beide lampjes niet gaan branden is of het modem kapot, of de kabel. Probeer dan een kabel waarvan je zeker weet dat die werkt. zijn lampjes dan nog steeds aan het flippen, dan is het modem stuk en heb je echt alles geprobeerd.
 
Tele2 Webcare
Geachte dutchiez0r

Stuurt u mij alstublieft een email met uw mobiele nummer en klantgegevens. Ik ben een medewerker van
Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl

Met vriendelijke groeten,

Tele2 webservice
 
bartosia
Kan heel goed dat die poort "opgeblazen" is. Zijn heel gevoelig namelijk. Heb het zelf ook al paar keer meegemaakt. Zowel modem als netwerkaansluiting in pc.
 
cornfed
De router is eigendom van Tele2.
Dus zij moeten hem omruilen voor een ander.
Als het defect niet jouw schuld is, is dat gratis.
Gewijzigd door cornfed op 09 juli 2009, 21:28
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Tele2 Webcare
Geachte u2_thebest

Stuurt u mij alstublieft een email met uw mobiele nummer en klantgegevens. Ik ben een medewerker van
Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl

Met vriendelijke groeten,

Alex Weijer
Tele2 webservice
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'lan poorten defect na onweersbui?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Comtrend VI-3223 poorten open zetten Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 06 dec 2017
Poorten openen voor de Xbox & Playstation Helpdesk : 76 22 feb 2017
Poorten open zetten Helpdesk : 2 11 jan 2017
poorten opzetten davolink dv 2020 voor klikaanuit Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 17 jul 2016
"Handleiding" Poorten openen in TG789BVN Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 jan 2016
Advertentie