obey-robots.txt
08 December 2016, 06:55
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken

radio signaal

Sallander
Weet iemand de oorzaak waarom enkele malen per dag mijn radio signaal uitvalt, radio uit en dan weer aan en hij doet het weer, ik vindt dit knap vervelend

Grt Jan

Bill
Hoe ontvang je radio? Digitaal of analoog?
Bill

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Sallander
digitaal

Bill
Dan komt de uitval door hikups in de verbinding.

Gebeurt dit ook als je verder niets doet met internet of e.v. interactieve tv?

Hoe snel is je verbinding?
Bill

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Sallander
Internet staat aan, mijn snelheid is 1.4 MB/sec , was voor 3 wk terug nog 1.5 MB/sec

Bill
Heb je dan ook sinds 3 weken het probleem met je radio?
Bill

Sallander
ja vanaf het begin , heb tele2 sinds 8 april

Bill
Ik was op zoek naar een antwoord waarmee te weinig bandbreedte kon worden verklaard. Dit is volgens mij niet het geval.

Misschien is het een proces op je pc dat voor problemen zorgt.

Start eens op in de veilige mode met netwerk. En kijk of je nog steeds hikups hebt. Als dat niet het geval is ligt het aan de pc.
Bill

Tele2
Beste Sallander.

Ondervind je deze hinder met LAN of WLAN?

+ mijn tip zal zijn kijk eens naar de buffer size van je browser/programma.
evt. MTU waarde aanpassen op de PC met TCP/IP optimizer (http://www.speedguide.net/downloads.php)
Beste MTU waarde voor Tele2 is 1492

Met vriendelijke groet.
Frank.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'radio signaal', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Welk radio of televisie station wil je er nog bij hebben? TV diensten 82 16 augustus 2016, 23:58
Zwak Wifi signaal/beperkt internet Algemeen 6 26 september 2014, 12:29
WIFI signaal DV2020 verbeteren, diverse oplossingen Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 19 18 februari 2013, 18:54
dv-201amr verliest erg vaak wifi signaal Storing 9 27 november 2012, 06:36
Veel problemen tijdens oplevering, ik heb nu geen signaal meer! Opleveringsproblemen 5 13 juni 2012, 01:15
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill10:14:22
| abmg10:51:44
| Gilex13:23:48
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?