obey-robots.txt
08 December 2016, 06:52
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

TELE2 besteld, maar een foutje gemaakt

stefano1
Hallo,

We hebben zojuist TELE2 besteld. Ik moest oa een gebruikersnaam en wachtwoord verzinnen, dit heb ik gedaan. Wat ik echter niet wist is dat me gebruikersnaam ook me nieuwe e-mail adres blijkt te zijn. Is dit e-mail adres nog te wijzigen?

Alvast bedankt.

chicka1
Hey Stefano1, de gebruikersnaam is niet meer te wijzigen, tenzij je binnen de 7 dagen respijt annuleert en een nieuwe bestelling plaatst. Is deze voorbij, kun je enkel een aantal extra mailadressen laten aanmaken, maar op je gebruikersnaam zullen alle belangrijke info, zoals info over je abonnement en je facturen etc. te zien zijn en kun je alleen met die gebruikersnaam op MijnTele2 inloggen.

Weet je zo voldoende? Groetjes.

stefano1
Hallo chicka1,

Bedankt voor de reply. Extra mailadressen aanmaken kan via de website van Tele 2? Ik las trouwens dat je maar 1 mail adres had op de website van Tele 2? Als ik op dat extra mail adres alle prive mail kan laten binnen komen is het helemaal top, dat ik met me daarjuist aangemaakte gebruikersnaam rekeningen ed. binnenkrijg is het punt niet.
Gewijzigd door stefano1 op 07 juni 2009, 21:17

chicka1
stefano1 schreef:
Hallo chicka1,

Bedankt voor de reply. Extra mailadressen aanmaken kan via de website van Tele 2? Ik las trouwens dat je maar 1 mail adres had op de website van Tele 2? Als ik op dat extra mail adres alle prive mail kan laten binnen komen is het helemaal top, dat ik met me daarjuist aangemaakte gebruikersnaam rekeningen ed. binnenkrijg is het punt niet.

Dat klopt inderdaad, dat je maar 1 emailadres hebt op de website van tele2. mm ja, en als het verder geen punt is..? Grin

en voor zover ik weet kun je extra mailadressen aanlaten maken bij de klantenservice. kun je gewoon heen bellen. zijn nu ook open trouwens.
Gewijzigd door chicka1 op 07 juni 2009, 21:24

stefano1
We hebben besloten heel de handel te annuleren. Ik weet dat ik daarvoor 7 dagen de tijd heb, alleen moet ik gaan annuleren zodra ik de welkomsbrief heb of kan ik dat nu ook al doen?
Op de website geven ze aan dat je kan annuleren tot 7 dagen na dagtekening van de brief.

stefano1
Heb zojuist gebeld, had vrij snel iemand aan de lijn, en die ga aan dat ik moest wachten op de brief omdat daar een nummer instaat om het te annuleren.

chicka1
stefano1 schreef:
Heb zojuist gebeld, had vrij snel iemand aan de lijn, en die ga aan dat ik moest wachten op de brief omdat daar een nummer instaat om het te annuleren.

Wat stom, omdat het telefoonnummer gewoon het nummer van de klantenservice is. Bel gewoon nog een keer en zeg dat je binnen respijt wil annuleren. Desnoods voer je aan dat je de welkomstbrief nog niet hebt ontvangen, op die manier mag je ook afmelden kosteloos. Maar ik zou gewoon nog een keer bellen en vragen naar afd. opzeggingen. Je bent nog binnen respijt dat mag dus wat die pipo jou verteld heeft klopt voor geen meter.

stefano1
Ik vond het ookal zo raar. Ik heb gebeld naar: 0900-2411602 en ik dacht optie 4 of 5 (aanvragen)
Kan ik nu beter kiezen voor optie 1 (internet vragen)? dat wist ik even niet.
Gewijzigd door stefano1 op 08 juni 2009, 21:53

cornfed
Waarom geen algemeen e-mail adres dat onafhankelijk is van een provider?
Er zijn zat gratis alternatieven (gmail, hotmail e.d.).
Als je switch van provider hoef je nooit e-mail adressen te wijzigen.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl

stefano1
Ben opnieuw aan het bellen, ik kreeg nu iemand aan de lijn die niet ging zeiken over een brief. Ik had alleen de verkeerde optie gekozen ( 5) moet optie 1 en dan 4 zijn, ik doe dat en nu vragen ze of ik een brief van Intrum (1) of incasso biro (2) heb gehad, wat moet ik hier kiezen?

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TELE2 besteld, maar een foutje gemaakt', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen 4 11 oktober 2016, 14:06
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten 2 21 augustus 2016, 10:07
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen 2 08 augustus 2016, 12:58
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 8 25 februari 2016, 00:39
Bereikbaarheid klantenservice@tele2.com OFFLINE? Klacht over Tele2 3 20 februari 2016, 13:24
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill10:10:36
| abmg10:47:58
| Gilex13:20:02
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?