obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Internet uitval
Dax
Gister (12-06) rond 23:00 had ik ineens geen internet verbinding meer. De router gaf aan dat er een fout/storing met het apparaat was. (rood blijvend lampje)
Na verschillende reboots (hardware en software matig) het maar opgegeven en gewacht. Na ongeveer 30 minuten hadden we plotseling weer internet.

Ditzelfde gebeurde 15 minuten geleden ook. Het ligt dus duidelijk niet aan de software en/of hardware die ik hier gebruik. (ik heb de laatste tijd ook geen wijzigingen aangebracht)

Nu vraag ik mij af of meerdere mensen dit hadden rond deze tijden? Op de tele2 site kan ik niets vinden over storingen oid.

Ik woon in omgeving Utrecht.

mvg,

Dax
 
The Mees
Hallo,

Ik had gisteren (en misschien) nog steeds gisteren opeens uitval van het internet vanaf 23.00 in de avond. Het ging dan om een korte verbreking van de verbinding van ongeveer een minutt. Daarna was het weer normaal en 30/40 minuten later gebeurde dit weer. Woon in omgeving Leiden. Zijn er meer mensen met dit probleem?
 
cynnieee
Ja ik had gisteravond vanaf half 11 storing, zwaaaaaaar irritant !! Angry
Constant rode lampje op me modum, resetten had geen nut Sad
Van ellende maar naar me bed gegaan en vanmorgen deed ie het gelukkig weer Grin
Was al bang dak me rekening niet had betaald Cool
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet uitval', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan Tele2 Internet beveiligingspakket : 2 22 nov 2018
Internet ineens te traag voor tv Snelheid : 2 09 jan 2016
Savonds traag internet Snelheid : 8 04 jan 2016
Geen internet bij toevoegen tv dienst Algemeen : 3 12 okt 2015
Veel stiringen en traag internet Tele2 Klacht over Tele2 : 5 10 sep 2015
Advertentie