obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
traag internet
jeroen
502025162
Sinds afgelopen zaterdag heb ik plotseling erg traag internet. Normaal zit ik tegen de 10 mb aan, nu is dat niet meer dan 2.5 mb. De helpdesk (die mij goed te woord stond) kan niets vinden waardoor dit veroorzaakt wordt. Ook anti virus en spyware scans halen niets uit. Ik heb verder ook niks veranderd, hoewel ik ook na een reset van de modem mijn poorten niet meer open krijg voor Utorrent (maar dit is ws. een ander verhaal). Ik hoop dat iemand een goede tip heeft. Groeten Jeroen
 
jeroen
503441512
Het valt me ook op dat de "ping" veel hoger ligt dan anders. Ik heb zelf geen idee wat dit inhoud.
 
jeroen
Het is opgelost. Het bleek toch een virus te zijn. Heb alles geformatteerd en ik heb weer normale snelheid.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'traag internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan Tele2 Internet beveiligingspakket : 2 22 nov 2018
Internet ineens te traag voor tv Snelheid : 2 09 jan 2016
Savonds traag internet Snelheid : 8 04 jan 2016
Geen internet bij toevoegen tv dienst Algemeen : 3 12 okt 2015
Veel stiringen en traag internet Tele2 Klacht over Tele2 : 5 10 sep 2015
Advertentie