obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
Wachtwoord/user wilt niet resetten
don_petritos
Zoals de topictitel zegt. Ik heb een Davolink DV-2020, en mijn laptop geformatteerd. Mijn wep-key ben ik, jammergenoeg, vergeten. Dus ik dacht, waarom moeilijk doen met zoeken als ik mijn modem kan resetten? en fin, de init knop ingedrukt met een pinnetje, en toen ingeprobeert te loggen met 1234 / admin, en variaties op dit. Niks lukte. Daarna ffies gegoogled, en bleek het user / user te zijn. maar ook dit werkte niet, en het zit schijnbaar nog op het oude username/wachtwoord. Enig idee hoe ik het nu alsnog gereset krijgt? Zelf weet ik ook niet meer hoe ik toegang hiertoe krijg, gezien de user/pass niet bij mij zijn. Kan ik hiervoor Tele 2 bellen en zo ervoor zorgen dat ik nogmaals in mijn router kan komen? Of doe ik het resetten verkeerd?

Danke sehr.
 
cornfed
Je moet de INIT knopje even ingedrukt houden tot de router gaat booten.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
don_petritos

Quote

cornfed schreef:
Je moet de INIT knopje even ingedrukt houden tot de router gaat booten.

Dat doet'ie ook, maar echt resetten wilt hij niet.
 
cornfed
Dat hoort zich niet goed aan.

Als laatste redmiddel kan je de helpdesk bellen.
Zij kunnen de router resetten of de login wijzigen van hun kant.

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wachtwoord/user wilt niet resetten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen : 5 11 feb 2017
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer Algemeen : 1 01 jan 2017
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. : 16 06 sep 2016
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten : 2 21 aug 2016
Advertentie