obey-robots.txt
08 December 2016, 06:51
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Eerst 'Power Rood', nu trage verbinding

Paul_
Ik heb een ADSL verbinding van Tele2, rond half 1 vanmiddag viel de verbinding weg en kreeg ik een rood Power lampje te zien. Na een telefoontje naar de helpdesk was ik niet verder omdat er niets nagekeken kan worden i.v.m. een storing, die los zou staan van het probleem dat ik ervaarde.

Inmiddels kan ik weer verbinding maken, echter het laden van websites gaat erg traag. De site van Tele2 zelf laadt zelf vaak helemaal niet op dit moment.

Ik zit in de regio Den Haag (Zuid-West).

ZIjn er meer mensen die problemen ervaren, is er een storing bekend?

Paul_
Ik heb inmiddels weer contact gehad met Tele2, de storing blijkt bij de wijkcentrale te liggen. Waarschijnlijk is de oorzaak een software update bij de wijkcentrale. Er is een monteur ingeschakeld en naar verwachting kan het probleem elk moment (binnen enkele uren) zijn verholpen.

Ik heb geen rood Power lampje meer gehad, echter de verbinding haalt nu een downloadsnelheid van maximaal 7.5 kb/s.

Afwachten maar.

Overigens werd ik door de helpdesk snel geholpen en uitermate vriendelijk te woord gestaan.

Update 4:00 AM:
-------------------
De problemen lijken inmiddels te zijn verholpen. De verbinding is weer terug op normale snelheid.
Gewijzigd door Paul_ op 24 juli 2009, 04:02

ribr
Ik heb sinds gisteren ook zeer trage verbiningen en ik woon in rotterdam

Aart
Ook mijn snelheid is niet wat het is geweest (nu rond de 750kb) dit is al een paar weken zo, dus toch maar eens ge belt.
Ik kreeg snel iemand aan de lijn maar ze zij dat ze er weinig aan kom doen. Ik kreeg als smoes dat het wel aan het weer lag :-) als of we al 3 weken slecht weer hebben. Ik denk zelf dat ze de kabel aan het knijpen zijn omdat er weer een helle boel klanten binnen zijn gekomen. op zich niet erg maar denk dan ook aan de klanten die je dan ook hebt. anders moet ik tele2 maar de zak geven.
Ps: ik woon in het midden van het land.
Gewijzigd door Aart op 24 juli 2009, 15:53

Boompje
ribr schreef:
Ik heb sinds gisteren ook zeer trage verbiningen en ik woon in rotterdam

Hier ook sinds een week .De newsserver is ook nog maar voor de helft

Vroeger z`n 500 Kbps/ nu nog maar 250 Kbps/31,3 KB/ps

Het begint een beetje op UPC te lijken .

Het wordt tijd dat hier eens echte glasvezel komt .
Gewijzigd door Boompje op 26 juli 2009, 10:13

sealevel
Herkenbaar.

'k Heb al jaren Zonnet > Versatel > Tele2, en nooit problemen. Momenteel een 4/1Mbit lijn. Tot een paar maanden geleden, begon plots m'n verbinding wat te haperen. Merk er niet heel veel van, maar een ping-tooltje dat 'k altijd heb meelopen geeft de helft van de tijd aan dat er geen of weinig respons is. Daarnaast lijkt het openen van websites en het ophalen van mail wat schokkerig te gaan, hoewel nooit echt lange time-outs of zo.

Vandaag dus het hele spul plat (storing in Amsterdam), overgeschakeld op m'n reservelijn van UPC (luxepaardje, 'k kan internet niet missen), zo'n goedkoop ding van 15 euro, en tjemig wat een verschil. Sites openen razendsnel, mail vliegt binnen, 'k heb echt ongemerkt lopen emmeren de laatste tijd met die Tele2 lijn. Zodra we weer verbinding hebben ga 'k de klantenservice 's bellen hoe dat zit.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Eerst 'Power Rood', nu trage verbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
VPN verbinding Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 2 01 maart 2016, 16:21
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 37 21 oktober 2015, 16:40
Trage internet verbinding Snelheid 1 18 december 2014, 23:49
wifi verbinding op mij LG lukt maar niet Algemeen 2 12 september 2014, 18:35
Tele 2 Verbinding Na Verhuising ERG traag ( help ) Snelheid 2 17 augustus 2014, 20:56
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill10:09:39
| abmg10:47:01
| Gilex13:19:05
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?