obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
Nieuw Modem
baatje30
Ik heb bij dmz host dus het ip adres van mijn ps3.

En ik heb poorten opengezet voor mijn xbox360 (dus een ander ip adres). Volgens mij staat daar poort 80 open en die zal de ps3 ook wel nodig hebben. Ik ga die xbox360 poorten eens weghalen en kijken wat er dan gebeurt.

EDIT: Ik heb de xbox360 poorten weggehaald, toen kwam met de test van de xbox 360 weer de melding nat moderator. Vervolgens heb ik bij dmz host het ip adres van de xbox 360 ingevuld en toen was alles weer goed.

Nu bij dmz host weer het ip adres van de ps3 ingevuld. Kijken hoe dat gaat vanavond.

Als het werkt zal het mooi zijn. Het is dan alleen steeds de dmz host wijzigen voor de console waarbij je online goed wil gamen.
Gewijzigd door baatje30 op 04 september 2009, 07:50
 
baatje30
Ik heb gedaan wat ik boven heb beschreven en het werkt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!GrinGrinGrinGrin
 
BoycotF
Maar je moet altijd maar 1 ding gebruiken, dus geen DMZ host en poorten openzetten. Ik weet niet of dat kan met verschillende apparaten maar wel blij dat het werkt Grin
 
BoycotF
@ Cornfed.

Hey, sinds ik mijn router heb omgezet naar een switch browsen de youtube filmpjes toch wat langer dan toen ik de DHCP server aan had staan. Msn duurt ook langer om aan te melden. Als ik de DHCP server weer aanzet en mijn IP adres van de PS3 in de DMZ host laat staan kan ik dan nog steeds met vrienden verbinden op mijn PS3. Of werkt dat echt niet met dubbele NAT?
 
cornfed
Als je de DHCP server weer aanzet, ben je je verbinding weer kwijt.

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
BoycotF
Hoezo dat? kan ik het nu helemaal niet meer terugzetten? En als ik de fabrieksinstellingen terug doe dan kan het toch wel lukken.
 
cornfed
Je hebt twee opties:

1-alles blijft zoals het is.
2-vervangen de router door een switch.

De keuze is aan jou.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
BoycotF
Dan een switch maar ik probeer nog wat.
 
baatje30
Vanavond zag ik dat mijn ps3 opeens het ip adres van mijn pc had en vice versa. Kan het zijn dat er afgelopen nacht een software update is geweest en dat dan de stroom even van de modem afgaat o.i.d. en dat de ip adressen dan weer opnieuw verdeeld worden?
 
GIR

Quote

Baatje schreef:
Vanavond zag ik dat mijn ps3 opeens het ip adres van mijn pc had en vice versa. Kan het zijn dat er afgelopen nacht een software update is geweest en dat dan de stroom even van de modem afgaat o.i.d. en dat de ip adressen dan weer opnieuw verdeeld worden?


Waarschijnlijk is de DHCP lease verlopen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuw Modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
nieuw tv-menu vreselijk onhandig ! Balen ! TV diensten : 2 08 apr 2017
wekkergeluid uit modem Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 29 aug 2016
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen : 2 08 aug 2016
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 8 25 feb 2016
Advertentie