obey-robots.txt
07 December 2016, 17:18
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Mooi weer betekend geen diensten bij tele2

egerlich
Hoi,

In en in de omgeving van Tiel zijn er geen diensten beschikbaar van Tele2. Ik ben nu dus mooi de l*l
. heb geen TV geen internet en geen telefoon meer sinds Donderdag.

Tele2 geeft als rede op de het te warm zou zijn in de centrale (door het warme weer.)
Mijn buurman die op dezelfde centrale zit maar dan via KPN heeft geen enkel probleem.

Tele2 heeft telefonisch gewoon toegegeven dat zij slechtere boards gebruiken dan KPN.
Lekker is dat dan... ALs het een weekje lekker zomers is dan kan tele2 geen diensten meer aanbieden.

Meer mensen hier ooit mee te maken gehad?

gr

Erwin

mrPat
hoi Egerlich,

Ik woon dus ook in Tiel en heb het zelfde probleem. Al verschillende keer gebeld met Tele2 en gaven dus aan dat het een warmte probleem is.
Het laatste gesprek wat ik had met de HD is dat er kaarten waren doorgebrand en dat deze gister vervangen zouden zijn (zondag 9-8-09). Ook gaf ze aan dat het vandaag waarschijnlijk opgelost zou zijn. (wat ik betwijfeld).
Tevens werd er mij verteld dat ze afhankelijk zijn van KPN en dat ze niks mogen doen zonder dat KPN daar bij is!!

Ik ben blij dat ik me TV abb. nog bij UPC heb lopen anders ben je echt van de buiten wereld afgesloten.

Kort om het is een slechte zaak dat een beetje warmte voor zo veel problemen veroorzaakt. En dat er geen fatsoenlijke oplossing is in zo geval en dat je al bijna 5 dagen bent afgesloten. Ook kreeg ik het idee dat er zeer luchtig over werd gedaan en dat ze er niet 24 uur p/d mee bezig zijn om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen.

grt. van een gedupeerde en vooral teleurgesteld!!!!

cornfed
Tele2 heeft inderdaad eigen kasten staan in de centrale met hun eigen apparatuur erin.
En inderdaad mag KPN niet zomaar in hun kasten komen. Tele2 mag wederom niet zomaar prutsen in de centrale van KPN...

Dus ze moeten beide aanwezig zijn als er grote reparaties zijn of dingen vervangen moeten worden.

Jullie zullen moeten wachten tot alles weer loopt...
Het is niet anders...

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl

mrPat
Hoi,

Wachten doen we op de bus!!!!!

Het kan niet zo zijn dat je al 6 dagen moet wachten voordat er iets vervangen kan worden, bij een STORING. Bij een storing moet er in mijn ogen 24 uur aan gewerkt worden zodat het snel opgelost kan worden, ik heb sterk de indruk dat dat niet het geval is.

En als ik verder terug kijk is het probleem al veel eerder ontstaan. Want een week er voor heb ik de modem ook al een paar keer moeten resetten omdat de verbindeing slecht was.

Ik vind dit onacceptabel. Het duurt gewoon veelste lang en daarbij komt ook nog eens bij dat er slecht wordt gecommuniceerd richting de klanten. De HD weet helemaal niets en kan niet meer zeggen dan 'afwachten' tevens staat er helemaal niets op de website dat er uberhaupt een storing is en daarbij vind ik ook dat WIJ als klanten er rechten op hebben wat er precies afspeelt maw dat er elke dag een update op de website wordt geplaatst met wat er is gedaan en hoe lang het nog gaat duren.... dat is toch niet te veel gevraagd!!!

DUS wat ik NU eigenlijk wil weten is HOE lang het nog gaat duren? En ik wil geen WACHTEN horen!!!!

grt, van een zeer teleurgestelde

linovb
Ook hier al bijna een week geen internet!! Schandalig!

KevinMeij
Almere - Haven hier, sinds vanochtend ook géén telefonie, internet en tv van tele2 meer.

Voor de zoveelste keer alweer, heb al een opzegging wegens wanprestatie en contractbreuk de deur uit gedaan, en binnen enkele weken wordt gelukkig glasvezel ge:installeerd hier.
Greetz Kevin Meij

gertjb73
Ook in Almere Buiten is het weer zover...

egerlich
Hoi,

Ik zit nu op mijn werk. maar werkt het inmiddels al weer in Tiel?
Ik hoorde net op hun bandje dat heel Amsterdam geen diensten meer heeft.
Ik vraag me af wat de reden is. (misschien te regenachtig) Het lijkt net de NS...

Ik ga eens kijken of ik het contract niet gewoon lekker kan ontbinden.

Ze hadden me ook toegezegd dat het digitale tv zou zijn. Klopt misschien ook wel (tot aan de Modem) . Maar als je er een kotslelijke decoder bij krijgt die enkel met SCART (analoog) kan worden aangesloten is er nog weinig digtaals aan.

Ik moet af en toe ook kunnen thuiswerken. Dat was dus ook niet mogelijk.

Gr

Erwin
Gewijzigd door egerlich op 11 augustus 2009, 11:20

mrPat
Vanochtend voordat ik naar me werk ging nog even gecheckt maar brandde nog steeds rood lampje.
Dus in Tiel nog steeds geen internet enzo...

Wordt tijd dat er wat duidelijkhied komt....

linovb
Nee, in Tiel nog niks!

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mooi weer betekend geen diensten bij tele2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen 4 11 oktober 2016, 14:06
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten 2 21 augustus 2016, 10:07
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen 2 08 augustus 2016, 12:58
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 8 25 februari 2016, 00:39
Bereikbaarheid klantenservice@tele2.com OFFLINE? Klacht over Tele2 3 20 februari 2016, 13:24
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill05:19:22
| Gilex10:05:46
| abmg20:40:13
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?