obey-robots.txt
04 December 2016, 00:51
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken

Hele slechte service/callcentermedewerkers

Star
Even klagen en mensen waarschuwen die internet/telefonie van Tele2 willen aanschaffen!

Nadat we al een tijdje telefonie hadden van Tele2 (dit overigens zonder problemen), besloten we om ook internet te nemen via hun. Graag wilden we ons huidige telefoonnummer behouden, dit hebben we dan ook aangegeven aan de callcentermedewerkster.
Netjes sms-jes ontvangen, netjes op tijd modem ontvangen.
We denken, ok, dat gaat goed, goede keus genomen.
Er zat een brief bij met als aanhef belangrijke informatie:
Huidig telefoonnr. :
Voorlopig telefoonnr. : er stond hier een nr. wat we niet kenden
Opleverdatum : 01-09-2009

Ok, dacht ik, ik ga aan de slag. Maar ik zal eerst even bellen dat we ons huidige nummer wil behouden, waar nou blanco staat. Als je niet op tijd je nummer doorgeeft, dan behou je het voorlopige nr. Dat wilden we niet, zoals ik al bij de aanvraag eigenlijk had doorgegeven.

Gebeld, ene heer van het callcenter vond het zeer vervelend dat het niet goed was genoteerd. Betuigde heel veel begrip, maar toen kwam het. Nee hoor, mevrouw, de opleverdatum is 03-09-2009, staat hier in de computer.
Ok meneer, stel dat ik nu alles al had aangesloten, en dat ik toen erachter kwam dat internet het niet doet, dan had ik hier dus de hele avond liggen klooien met dat ding, terwijl er dus helemaal geen oplevering is. Hoe kan dit nou? In de brief staat duidelijk 01-09-2009.
Tja, mevrouw dan weet u het nou, dat dat niet klopt. Heel vervelend voor u.
Ok, het gaat maar om 2 dagen, maar mijn vertrouwen is nu natuurlijk veranderd in wantrouwen.
Ja, dat begreep meneer wel. Hij zou me doorverbinden met een andere afdeling, die gaat over deze dingen. Hij verbindt door en ik krijg het volgende te horen: We zijn momenteel gesloten, we verbreken nu de verbinding....tuut..tuut..tuut...

Ik weer bellen, want ik geef nou eenmaal niet graag op, als ik weet dat ik in mijn gelijk sta.

Ene, xxxx nam de telefoon op.
De xxxx zei dat ik maar gewoon tot donderdag moest wachten met aansluiten.
Ja, natuurlijk, dat snapte ik ook wel, maar hoe kon dit gebeuren.
Nou, zegt xxxx, als u me nou laat uitpraten, het beste kan u donderdag gewoon alles aan gaan sluiten, want dat is de opleverdatum.
Ja, dat WETEN we, maar hoe kan in mijn brief 01-09-2009 staan? En hoe kan het dat mijn huidig telefoonnr. er niet staat???
Als u me laat uitpraten zegt xxxx, belt u donderdag ff terug om uw huidig telefoonnr. door te geven.
Ondertussen raakte mijn geduld aardig op.
Mevr. xxxx, mijn vraag is , hoe kan dit?
stilte...stilte....stilte...Hallooooooo, mevr. xxxx!!!!
Ja, hoor, klinkt het, ik ben er nog, Maar hier heb ik geen antwoord op. Als u verder geen vragen hebt, verbreek ik de verbinding!!!!!!
Ik werd zoooo boos!!!!!!
Ik zeg dus, luister, ik wil NU alles afzeggen, ik heb helemaal geen vertrouwen meer in jullie, als je nog niet eens op zo'n simpele vraag antwoord kan geven.
Oh dan moet u ons afkopen, dat kost 12x het abonnementsgeld. Want u had toen u het aanvroeg 7 dagen bedenktijd. Die zijn nu voorbij.
OHhh, zo gaan jullie met je klanten om. De 7 dagen zijn om, terwijl ik toen nog helemaal niks van jullie had ontvangen. Ja, mevrouw, als u geen vragen heb, verbreek ik de verbinding, en ik laat me niet langer beledigen.
WAAATTTT????? Dacht ik, ik beledig xxxx toch niet, ik beledig TELE2.
Mevrouw, ik verbreek de verbinding.
xxxx, hoe kan dit?
Weer ging ze zwijgen. IK riep haar maar weer, mevrouw ik heb hier geen antwoord op, daarom zeg ik niks, er is niks fout gegaan, hier in de pc staat 03-09-2009.
En in mijn brief 01-09-2009!!!!
En toch is er geen fout gemaakt, zegt xxxx.
Fijne klantenservice, niet???
Hoe moet dit allemaal als ik straks een ander probleem heb met tele2.
Hoop in ieder geval dat ik nooiiiiit meer xxxx aan de telefoon krijg, want die wenst mijn simpele vragen niet te beantwoorden, en dan maar gewoon te zwijgen.
Jullie zijn gewaarschuwd!!!!!
Had ik maar voor een andere provider gekozen.
Gewijzigd door cornfed op 07 september 2009, 12:44

jantjebeton
@Star

Het is niet de bedoeling om namen van helpdeskmedewerkers te posten en al zeker niet om mensen te gaan beledigen.

Vandaar dat ik je post heb aangepast.

cornfed
Ik begrijp weinig van het hele betoog.

Eerst ging het om een telefoonnummer door te geven en toen ging het om de aansluitdatum die twee dagen later inging.

En waarom dan zo een probleem maken van twee dagen later aangesloten worden?
Ik heb één maand moeten wachten tot mijn aansluiting rond was. (geen plek in de centrale over)

Terugkomend op het relaas.

Je telefoonnummer wordt automatisch geporteerd (overgenomen). Dat duurt wel enkele weken voor dat gebeurd is.
Tot die tijd krijg je tijdelijk een apart telefoonnummer dat je kan doorschakelen naar je vaste nummer.
Staat ook in de handleiding te lezen.

Je actuele aansluitdatum en status kan je via 'Mijn Tele2' nakijken.
Die aansluitdatum kan nogal eens veranderen door de planning van werkzaamheden in de telefooncentrale.
Daar kan de helpdesk ook niets aan veranderen.
Gewijzigd door cornfed op 03 september 2009, 23:31
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl

Anoniempje
porteren duurt 7-10 dagen Smile
en je bent een naam vergeten (7de regel van onder)
Het over tenemen nummer verschijnt vaak neit in de brief.
en de opleverdatum is een streef datum, staat ook in de brief, we streven er naar op de datum op te leveren, dat het twee dagen later is, is vervelend maar nog steeds een streef datum.

cornfed
Naam is nu foetsie..Pfft

emiel
Over het algemeen zijn de helpdesk medewerkers wel aardig.
Ze kunnen er ook niet altijd iets aan doen.
Dat is de schult van hun superieuren. (goed gespeld ? )
De 2x dat ik moest bellen voor iemand was helemaal correct afgehandeld.

cornfed
Schuld.

Als je met Firefox surft kan je een woordenboek gebruiken. Als Add-on.
Dan kan je de meeste foutjes eruit halen.

emiel
cornfed schreef:
Schuld.

Als je met Firefox surft kan je een woordenboek gebruiken. Als Add-on.
Dan kan je de meeste foutjes eruit halen.

Sorry XD
Was een beetje te gemotiveerd Smile

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hele slechte service/callcentermedewerkers', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
hele oude modem vervangen door een oude modem? Algemeen 5 26 mei 2015, 21:04
Slechte Wifi verbinding op Comtrend modem Internet tot 50 Mbit/s via VDSL 6 22 december 2012, 18:50
Zeer Slechte Klantenservice Klacht over Tele2 2 30 augustus 2012, 12:42
uiterst slechte service Tele2 mobiele telefonie (GSM) 2 27 juli 2012, 23:25
Slechte Modem, Geen 50 Mbit Internet tot 50 Mbit/s via VDSL 11 05 mei 2011, 12:04
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill01:48:46
| abmg10:22:02
| Gilex13:30:41
| enzo 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?