obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Televisiestoring Schiedam
cornfed
Je snelheid is op het randje. De tv stream verbruikt ongeveer 5 Mbit. Er blijft niet veel speling.
Als je zeker weet dat bij jou alles goed is aangesloten, moet Tele2 de boel oplossen.
Als ze dat niet kunnen, mag je onder het contract uit. Eventueel alleen het tv gedeelte van je abonnement.

Je kan het beste een klachtenbrief aangetekend versturen naar Tele2.
Daar verklaar je het verhaal nog eens en daarbij zet je een ultimatum om de zaak op te lossen.
Als ze die termijn niet kunnen inhouden, mag je kosteloos weg.
Gewijzigd door cornfed op 30 september 2009, 00:43
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Anoniempje
Een redelijk Ultimatum. Als je in de brief zet dat je het de volgende dag opgelost wilt hebben....
 
cornfed
Als dat zo maar ging..Wink

Uit de eerste posting van Bart83 duidt ik dat hij al een halve maand met problemen zit.
Als je dus een termijn van twee weken neemt, is dat redelijk.

Dat valt toevallig samen met een eigen termijn van Tele2 om binnen één maand de dingen op te lossen.
Ik verwacht geen problemen met Tele2 met de eventuele contract ontbinding.

In ieder geval mijn mening...Smile
Gewijzigd door cornfed op 30 september 2009, 15:33
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Bart83
Gisteren opnieuw tv getest. Nu reageerde m'n afstandsbediening geeneens op de decoder. Daarna weer gereset, maar lampjes bleven knipperen. Nu 3 weken geen tv en helpdesk doet he-le-maal niets! Cornfed, wat is het adres van de klachtenafdeling? Ik ga nu een brief opstellen naar Tele2. Maar ja, wordt op een brief wel gereageerd en komen ze dan wel langs? Via de helpdesk kom je niet verder en krijg je een lulverhaal voorgeschoteld. En dan belachelijk veel geld betalen als je het tv-gedeelte wilt afkopen. Het product is goed geïnstalleerd, maar Tele2 is niet in staat om te zorgen voor een optimaal signaal, om over de service nog maar te zwijgen. Cornfed, waarom zou het met een brief wel gaan lukken en geloven ze mij dan wel?
 
cornfed
Dit schrijft Tele2 zelf over klachten:

"Hoe kan ik een klacht over Tele2 doorgeven?

Wij vinden het erg vervelend dat u niet te tevreden bent over Tele2. Wij doen er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn.

U kunt uw klacht doorgeven via het
contactformulier op de website. Geeft u hier graag aan om welk product het gaat. Uw klacht zullen wij vervolgens zo snel mogelijk in behandeling nemen.

Mocht u het per brief kenbaar willen maken, kunt u dit sturen naar: Tele2 Klantenservice, Postbus 70041, 9704 AA Groningen."



De bedoeling van een aangetekende klachtenbrief is dat je een schriftelijk spoor legt.
Je zit nu de hele tijd te bellen, maar daar kan je niets mee voor de rechter. Je moet bewijzen hebben.

Zoals al eerder geschreven moet Tele2 een laatste officiële kans krijgen om alles recht te zetten.
Geef ze daarin een termijn om alles op te lossen. Geef ook altijd volledige medewerking om het ook op te lossen.
Pas als dat niets brengt, mag je verlangen naar een eenzijdige contract ontbinding.

Je hoeft je dan niets meer aan te trekken van Tele2 en je kan dan een nieuwe provider uitkiezen.


Voorts niet vergeten dat zulke klachtenbrieven eerst naar de juridische afdeling gaan...Daar zitten andere lieden dan op de helpdesk.


Succes ermee!
Gewijzigd door cornfed op 02 oktober 2009, 20:53
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
vdkooij
[small]Hier hetzelfde probleem, vanaf 4 september problemen met vasstaand beeld.
In het begin om de paar uur, nu soms om de 5 minuten.
Ik bel ongeveer 3x in de week, maar niemand weet veel meer te vertellen dan dat er een storing is.
Afgelopen week heb ik 2 e-mails verstuurd en kreeg 2 standaard mails terug,
Daarna weer tele 2 gebeld en gevraagd of ik een e-mailadres kon krijgen waar ik wel fatsoenlijk antwoord op mijn vragen kon krijgen.
Ook daarmee kon hij me niet helpen.
Wel vertelde hij dat ik vanaf dat ik belde met de mededeling dat er een storing was een vergoeding kon krijgen voor het aantal dagen dat er een storing was.
Ik vind het belangrijker dat ik gewoon t.v heb ( met 4 voetballiefhebbers in huis) dan die € 15 die ik miss terug krijgt.Trouwens al die telefoontjes kosten ook geld.
Na een maand geen t.v. te hebben denk ik erover na de betaling maar helemaal stop te zetten, geen diensten, geen geld.
 
cornfed
Waarom toch steeds bellen?

Lees mijn vorige bericht hoe te handelen.

En gewoon niets meer betalen zorgt alleen ervoor dat je ook nog een incasso bureau in je nek zit te hijgen.
Nog meer problemen en nog meer bellen.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
vdkooij
Ik ga idd een aangetekende brief naar tele2 sturen met daarin een ultimatum.

Bedankt iig
 
cornfed
Jij ook succes ermee.

Je bent welkom, om ons hier op de hoogte te houden van je zaak.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Bart83
Net als vdKooij ga ik ook een brief sturen. Is er nog een medestander. Hoe is het mogelijk dat er vanaf 4 september geen tv meer kan worden gekeken? Een maand maar liefst. Dat kan toch niet!!! VdKooij, is het daarvoor wel goed gegaan?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Televisiestoring Schiedam', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie